Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Asistent manager/ Secretara

Mediterana Import Export SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

MEDITERANA IMPORT EXPORT SRL este companie care s-a remarcat in domeniul : import si distributie pe piata romaneasca si UE a produselor chimice , fiind unul dintre cei mai importanti operatori in acest sector . Sediul societatii este in Bucuresti, Sos. Pipera nr.61, sector 2


Cerintele noastre pentru aceasta pozitie sunt:
  • Persoana dinamica, operativa, responsabila si de incredere, cu atentie distributiva si pentru detalii
  • Bune abilitati de planificare si organizare a activitatilor
  • Cunostinte MS Office si Internet
  • Sociabil si comunicativ
  • Notiuni elementare de facturare, evidenta primara, secretariat;
  • Cunostinte de limba engleza.
  • Studii medii/superioare
  • Persoana serioasa si corecta

Descrierea jobului

Responsabilitatile tale principale pentru aceasta pozitie vor fi:
  • Promovarea imaginii firmei prin activitatea pe care o desfasoara
  • Inregistrarea tuturor documentelor in registrele de intrare/iesire dupa caz si distribuirea lor catre compartimente, transmite la timp documentele contabile catre departamentul Financiar-Contabil
  • Preluarea apelurilor telefonice, solutionarea acestora sau directionarea catre departamentul potrivit
  • Mentinerea legaturii cu agentiile de turism pentru achizitionarea de bilete avion si asigurarea protocolului pentru toate deplasarile care se vor efectua; tinerea evidentei specifice acestora
  • Asigurarea legaturii cu companiile de curierat, aprovizionarea cu birotica si alte materiale consumabile necesare
  • Asigurarea evidentei pontajului si mentinerea legaturii cu societatile de medicina muncii si SSM
  • Intocmirea diverselor situatii cerute de managementul companiei.
  • Asigurarea suportului logistic pentru colegii din sfera comerciala, legat de deplasari
  • Asigurarea activitatii de protocol in cadrul activitatii firmei,
  • Mentinerea unei atitudini profesioniste in timpul programului de lucru
  • Intocmirea diverselor situatii cerute de managementul companiei.
  • Participarea la inventarierea anuala
  • Asigurarea pastrarii si arhivarii documentelor in conformitate cu prevederile interne si cele legale in vigoare
Publicat 30 Apr. 2024 Reactualizat 20 Mai 2024 Expiră 30 Mai 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.