Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.
Persoana cu experienta in mediul de hotel, cu abilitati de comunicare in limba engleza deosebite, careia sa-i placa linistea unei locatii de munte!
-Ajuta administratorul hotelului să supravegheze toate activitățile legate de operațiunile unui hotel,
-Ajutor in activitatea de receptie, check in / out (max 22 pers)
-Concierge services pt clienti ( max 22 pers/ week),
Specificatiile postului:
-Experienta receptionist / turism, de preferat strainatate
-Abilitati de management, organizare foarte buna,
-Computer skills ( Microsoft Office, Hotel Software, Internet Software),
-Abilități excelente de comunicare scrisă și orală, abilități de analiză și rezolvare a problemelor,
- Abilitati customer services
- limba engleza, avansat
Beneficii:
-Salariu competitiv cu valorile europene, bazat pe experienta,
-Mediu de lucru relaxat,
-Program de lucru flexibil, Remote Work 1 zi / saptamana,
-Cheltuieli transport platit,
-Cazare in conditii civilizate,
-Mancare de o calitate deosebita, vegan,
-Posibilitate de participare la programul organizat pt clienti, cand este posibil!
Pensiune de prestigiu, cu program exclusiv de wellness ( mancare vegana/ omnivor, lectii de yoga, sauna, hot tube, plimbari pe munte) , circuit inchis, foarte linistita - max 22 oaspeti (90% straini), 11 camere. Activitatea a inceput acum 5 ani, cu un management cu experienta in strainatate, obtinand multe premii , inclusiv nominalizare intr-un top mondial, de catre un ziar englez. Punem mare accent pe calitate, detaliu si profesionalism, incurajand personalul nostru sa invete, sa se relaxeze, sa participe la activitatile clientilor, pe cat posibil!
www.akasharetreat.com
De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.
Am înțeles