
Asistent Manager Proiect – Constructii
Candidatul Ideal
- Studii superioare tehnice - facultatea de constructii
- Experienta similara de 1-2 ani
- Experienta ampla cu pachetul MS Office
- Persoana organizata
- Abilitat dovedite de managementul timpului si al documentatie
- Experienta anterioara cu aplicatii de tip ERP, contabilitate sau devize
- Limba straina nu este esentiala, dar cunoasterea limbii engleze reprezinta un avantaj
- Permis de conducere categoria B
Descrierea jobului
-Executarea oricarei sarcini din partea managerului de proiect in ceea ce priveste organizarea si planificarea proiectului
-Oferirea de suport necesar personalului de proiect in orice aspect legat de contract si buna functionare a acestuia.
Managementul documentelor si documentatiei proiectului :
Proiectul tehnic si detaliile de executie :
- organizarea pe specialitati si versiuni
- distribuirea versiunilor actualizate si retragerea versiunilor vechi
- arhivarea corespondenta referitoare la proiectare si planse desenate
- gestiunea dispozitiilor de santier si a « registrul unic de comunicari si dispozitii de santier
- Arhivarea fizica a documentelor pe subcontractori
- Arhivarea electronica (fisiere editabile si varianta scanata a documentelor de decontare cu SUBA)
- Arhivarea fizica si electronica a decontarilor cu clientul
- Gestiunea condiciii de betoane in format electronic/fizic (pastrarea ei)
- Gestiunea documentelor de calitate aferente receptiilor calitative a materialelor
- Gestiunea MAF-urilor si a anexelor aferente
-Formele si formularele EREN din santier
Realizarea corespondentei proiectului impreuna cu managerul de proiect :
- Gestiunea registrului de intrari si iesiri documente (electronic)
- Arhivarea fizica a corespondentie cu clientul(intrari si iesiri)
- Arhivarea electronica a corespondentie cu clientul(intrari si iesiri)
- Arhivarea fizica a corespondentie (intrari si iesiri)
- Arhivarea electronica a corespondentie (intrari si iesiri)
- Arhivarea fizica a corespondentie (intrari si iesiri)
- Arhivarea electronica a corespondentie (intrari si iesiri)
- Arhivarea fizica a corespondentie (intrari si iesiri)
- Arhivarea electronica a corespondentie (intrari si iesiri)
Participarea la sedinte de progres si intocmire minuta sedinta :
- Cu clientul
- Interne (ale echipei EREN)
- Cu subcontractorii
- Aplicarea Regulament intern santier
- Signalistica santier
- Papeterie
- Curatenie
- Igiena si dezinfectie
- Protocol
- Activitatea va fi direct subordonata project managerului
- Va intocmi rapoarte saptamanale si rapoartele lunare (daca este cazul)
- Va participa la toate sedintele de comandament si va intocmi minuta intalnirii
- Va organiza, primi si distribui toata documentatia tehnica din cadrul santierului
Descrierea companiei
Antreprenor General specializat în realizarea de lucrări complexe, de mare anvergura si de orice tip – industriale, civile, comerciale, agricole, de energie verde sau speciale. In anul 2017 am intrat in topul celor mai puternice 100 de companii din Brasov, iar in 2019 am urcat pe locul 29 in Topul National 100 Antreprenori Generali in Construcții.
Astăzi, EREN înseamnă un grup de companii cu experiența de peste 15 ani in domeniul construcțiilor si un portofoliu de peste 400 de proiecte si clienți in aproape toata tara ce oferă servicii complete de design&build.
Suntem în permanenta în căutarea de colegi valoroși.
- 25 mai 2022
Contact Center Associate – Dutch Work From Home
IGT SERVICES AND TECHNOLOGIES S.R.L.
Remote (de acasă) -
-