Candidatul Ideal
Esti la inceputul carierei si iti doresti un job care sa te ajute sa te dezvolti profesional cat mai mult? Iata ocazia potrivita! Cautam un Asistent Manager - Front Office care sa fie suport pentru toate departamentele si interfata companiei cu partenerii si colaboratorii.
Daca esti o persoana isteata si comunicativa iar invatarea continua este una dintre prioritatile tale, hai sa ne cunoastem! Asteptam candidatura ta!
Cerinte :
- Studii medii (studiile superioare reprezinta un avantaj);
- Cunostinte operare PC (Word, Excel, Outlook);
- Cunostinte de limba romana (abilitati de buna comunicare scrisa si orala);
- Cunostinte de limba engleza (nivel mediu - scris si conversational);
- Buna capacitate organizatorica;
- Meticulozitate şi pragmatism în realizarea sarcinilor;
- Persoana sociabila;
- Dinamism;
Daca esti o persoana isteata si comunicativa iar invatarea continua este una dintre prioritatile tale, hai sa ne cunoastem! Asteptam candidatura ta!
Cerinte :
- Studii medii (studiile superioare reprezinta un avantaj);
- Cunostinte operare PC (Word, Excel, Outlook);
- Cunostinte de limba romana (abilitati de buna comunicare scrisa si orala);
- Cunostinte de limba engleza (nivel mediu - scris si conversational);
- Buna capacitate organizatorica;
- Meticulozitate şi pragmatism în realizarea sarcinilor;
- Persoana sociabila;
- Dinamism;
Descrierea jobului
Descrierea ocupatiei:
Coordoneaza fluxul de corespondenţă şi comunicările din sediu.
Procesează şi organizează diverse documente. Asigură activităţi de gestiune a documentelor.
Asigura interfata intre departamentele companiei precum si cu clientii, furnizorii si distribuitorii.
Responsabilitati:
- Asistenta si suport pentru toate departamentele societatii, in special Departament Vanzari - Rezidential;
- Asigurarea transmiterii informatiei primite din afara companiei, precum si a celor catre exteriorul societatii, persoanelor carora li se adreseaza;
- Tehnoredactarea diferitelor materiale si redactarea corespondentei zilnice;
- Promovarea imaginii companiei prin activitatea pe care o desfasoara;
Beneficii:
- Pachet salarial atractiv (salariu + tichete de masa);
- Abonament medical;
- Oportunitatea dezvoltarii profesionale si personale;
- Mediu de lucru placut, colectiv tanar;
Coordoneaza fluxul de corespondenţă şi comunicările din sediu.
Procesează şi organizează diverse documente. Asigură activităţi de gestiune a documentelor.
Asigura interfata intre departamentele companiei precum si cu clientii, furnizorii si distribuitorii.
Responsabilitati:
- Asistenta si suport pentru toate departamentele societatii, in special Departament Vanzari - Rezidential;
- Asigurarea transmiterii informatiei primite din afara companiei, precum si a celor catre exteriorul societatii, persoanelor carora li se adreseaza;
- Tehnoredactarea diferitelor materiale si redactarea corespondentei zilnice;
- Promovarea imaginii companiei prin activitatea pe care o desfasoara;
Beneficii:
- Pachet salarial atractiv (salariu + tichete de masa);
- Abonament medical;
- Oportunitatea dezvoltarii profesionale si personale;
- Mediu de lucru placut, colectiv tanar;
Joburi similare



