Candidatul Ideal
Esti candidatul ideal daca:
- Adopti o tinuta business;
- Ai o mentalitate de leader;
- Ai studii superioare finalizate in domeniul juridic;
- Ai o prezenta placuta si o atitudine pozitiva transmisibila;
- Esti serios si atent la detalii;
- Ai o exprimare verbala si scrisa fluenta si corecta;
- Esti organizat si ai un time management bine pus la punct;
- Ai abilitati excelente de comunicare si relationare;
- Ai cunostinte de operare PC (MS Office, Windows);
- Esti o persoana autodidacta;
- Esti corect, integru si inovativ, promovand valorile si viziunea companiei;
- Iti doresti sa cresti profesional si personal, actionand in acest sens;
- Esti loial si implicat in dezvoltarea companiei;
- Iti doresti sa lucrezi intr-o echipa coeziva si dinamica.
Descrierea jobului
Care vor fi atributiile tale generale:
- Redactarea si revizuirea documentelor legale inclusiv: antecontracte, contracte de inchiriere, contracte de colaborare si acte aditionale;
- Redactarea de somatii, pregatirea, gestionarea dosarelor pentru litigii si comunicarea cu avocatii colaboratori pentru evidenta lor si a solutionarii eventulelor probleme legale.
- Analiza raportarilor interne si transferul de concluzii Managerului General/CEO-ului;
- Coordonarea si monitorizarea performantei departamentelor din subordine;
- Organizarea si prezentarea sedintelor saptamanale/lunare la nivel de organizatie pentru a asigura o buna organizare si coordonare a echipei si urmarirea implementarii deciziilor luate in cadrul sedintelor.
- Dezvoltarea si implementarea strategiilor de recrutare pentru atragerea candidatilor talentati.
- Publicarea anunturilor de angajare pe diverse platforme si retele sociale.
- Screening-ul CV-urilor si selectia candidatilor potriviti.
- Organizarea si desfasurarea interviurilor de angajare.
- Coordonarea procesului de angajare, inclusiv verificarea referintelor si oferirea feedback-ului.
- Planificarea si sustinerea programelor de training si dezvoltare profesionala.
- Administrarea dosarelor de personal si a colaboratorilor.
- Colaborarea cu departamentele pentru a alinia obiectivele HR cu obiectivele generale ale companiei.
Rolul pe care il vei ocupa in cadrul companiei este foarte important deoarece, reprezinta eficientizarea coordonarii impreuna cu MANAGERUL GENERAL/CEO-ului, a activitatii departamentelor din subordine si asigurarea desfasurarii activitatilor intr-un cadru legal conform regulamentelor si procedurilor interne.
Beneficiile oferite:
- Mediu de lucru dinamic si productiv;
- Suport specializat pentru dezvoltarea ta;
- Posibilitatea de promovare in cadrul companiei;
- Spatiu modern de lucru;
- Salariu fix;
- Training de specialitate;
- Coordonator in vederea implementarii corecte a atributiilor postului;
- Participarea la evenimente exclusiviste;
- Toate instrumentele necesare desfasurarii activitatii.
Descrierea companiei
La Napoca Imobiliare, oferim clienților mai mult decât proprietăți — oferim locuri unde prind contur visuri și oportunități. Prin servicii personalizate de intermediere, consultanță juridică și administrare, ne ghidăm după valori precum onestitate, respect, transparență, încredere, calitate, integritate și profesionalism. Misiunea noastră este să transformăm visurile imobiliare în tranzacții sigure și de succes, într-o piață dinamică și imprevizibilă.
PREMII OBTINUTE:
• INVESTITIE IN EDUCATIE
• ASCENSIUNE ACCELERATA
• AGENTIA ANULUI IN CLUJ-NAPOCA TIMP DE 3 ANI
• BROKERUL IMOBILIAR AL ANULUI 2021 IN ROMANIA
• THE VOICES OF BUSINESS AWARDS 2023
• CEL MAI ATRAGATOR SEDIU DE AGENTIE IMOBILIARA DIN TARA



