check_circle

Job verificat

|Publicat 27 Mar 2019 | Reactualizat 26 Apr 2019 | Expiră 26 Apr 2019

Asistent Manager - CLUJ

2 posturi

Candidatul ideal

Candidatul ideal prezinta aptitudini de organizare, spirit de echipa, viteza de lucru si bune abilitati de comunicare.

Cerinte:
-Abilitati de utilizare PC, Microsoft Office, Internet
-Disponibilitate pentru program prelungit
-Bune abilitati de organizare si planificare
-Permisul de conducere categoria B constituie un avantaj
-Cunostinte medii de limba engleza

Descrierea jobului

Responsabilitati :
-Desfasoara activitati de secretariat
-Realizeaza colectarea corespondentei de orice tip,
proceselor-verbale, adreselor, rapoartelor, etc.
-Selecteaza si expediaza corespondenta si a alte documente
-Intocmeste diferite rapoarte si documente in functie de solicitari
-Preia apelurile telefonice si emailurile si le directioneaza catre departamentele corespunzatoare
-Intocmeste si comanda necesarul de produse de papetarie si protocol

Descrierea companiei

BILKA este o companie 100% romaneasca, specializata in productia si dezvoltarea de sisteme complete pentru acoperisuri (tigla metalica, sistem pluvial si accesorii) pentru constructii rezidentiale si industriale.
In cei 10 ani de activitate, BILKA a devenit un important angajator pe piata muncii din Romania, dezvoltandu-si numarul de angajati constant. Daca in anul infiintarii, 2007, compania inregistra 2 angajati, in prezent numarul acestora a ajuns la peste 500 si este in continua crestere.

Ca lider de piata, pozitie pe care compania o ocupa inca din anul 2012, BILKA investeste continuu in expansiune si imbunatatirea serviciilor si produselor, bazandu-se pe tehnologii de ultima ora, dar si pe angajati bine pregatiti.
Strategia si valorile dupa care BILKA se ghideaza implica dezvoltarea portofoliului de produse, dar si a personalului, pentru ca impreuna sa conduca spre o evolutie de succes.

Asistent Manager - CLUJ  -  Bilka Steel