Asistent Manager Audit Intern

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

  • Studii superioare finalizate
  • Cunostinte avansate de MS Office (Excel, Word);
  • Excelente abilitati dе comunicare și dе prioritizare a activităților
  • Atentie sporita la detalii, persoana analitica, meticuloasa;
  • Capacitatea dе a gestiona si a participa la mai multe proiecte cu derulare simultana;
  • Rapiditate în gândire și acțiune, capacitate dе analiză și sinteză a informațiilor
  • Experienta in departamentul achizitii in industria dе retail – constituie avantaj
  • Bune cunostinte dе limba engleza.

Descrierea jobului

  • Asigura organizarea in cadrul departamentului, oferind suport colegilor si pastrand legatura cu celelalte functiuni ale companiei;
  • Pregateste documentatia necesara si participa la actiunile de audit intern;
  • Participa la optimizarea solutiilor informatice, a proceselor si procedurilor de lucru, pentru maximizarea eficientei acestora.
  • Participa la planificarea, realizarea, testarea si livrarea proiectelor, in conformitate cu nevoile companiei;
  • Mentine contactul cu reprezentantii furnizorilorilor de servicii, colegii de magazine, colegii din departamentele administrativ, comercial si contabilitate;
  • Ofera suport în zona de aplicatii de business – gestiune, raportare, contabilitate.

Beneficiile tale :
  • Mediu de lucru plăcut si salariu motivant
  • Tichete de masa
  • Oportunitati de dezvoltare
  • Pachet medical
  • Alte beneficii materiale incluse in Contractul Colectiv de Munca

Descrierea companiei

REMARKT MAGAZINE operează pe piața de vest a României cu două magazine de tradiție în format hipermarket in Oradea si Arad si incepand cu anul 2018 compania a intrat și în zona formatelor mai mici, de proximitate, deschizând o retea de minimarketuri si magazine de tip outlet în Oradea, Arad si Timisoara, cu un format nou si inovativ. Echipa REMARKT MAGAZINE numară aproximativ 500 de oameni deosebit de competenți și de bine pregătiți, cele două divizii oferind posibilități de dezvoltare profesională și de pregătire în domeniul comerțului.
Venim in intampinarea clientilor din toata tara prin intermediul magazinului online, prin care livram la nivel national o selectie variata de produse asigurand clientilor calitatea, prospetimea si ofertele fara egal de la Remarkt.ro.
Sediul companiei se afla in Bucuresti de unde se asigura tot suportul necesar de care ar putea avea nevoie reteaua operationala pentru a asigura dezvoltarea constanta a companiei si pentru a atinge obiectivele de performanta.

Publicat 9 mai 2022 Expiră 8 iun. 2022
Joburi similare

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.