Candidatul Ideal
abilități solide de organizare, comunicare și multitasking, o atenție deosebită la detalii și responsabilitate. Se așteaptă să aiba minime experienta în utilizarea pachetului Microsoft Office și să aibă cunoștințe bune de engleză, completând studiile medii sau superioare. Experiența în suport administrativ, coordonarea agendelor și relația cu clienții sau furnizorii este, de asemenea, un atu.
Comunicare excelentă: Capacitatea de a interacționa eficient cu echipa, clienții și alte departamente
Organizare: Abilitatea de a gestiona eficient sarcini multiple și de a menține ordinea în activitățile zilnice
Atenție la detalii: Un focus pe acuratețe și corectitudine în sarcinile administrative și de documentare
Responsabilitate: Capacitatea de a prelua responsabilități și de a le duce la bun sfârșit
Microsoft Office: Utilizare fluentă a aplicațiilor precum Outlook, Word și Excel. Studii: Studii medii sau superioare finalizate sunt, în general, necesare.
Limba engleză: Cunoașterea limbii engleze la un nivel mediu sau avansat, atât scris, cât și vorbit
Comunicare excelentă: Capacitatea de a interacționa eficient cu echipa, clienții și alte departamente
Organizare: Abilitatea de a gestiona eficient sarcini multiple și de a menține ordinea în activitățile zilnice
Atenție la detalii: Un focus pe acuratețe și corectitudine în sarcinile administrative și de documentare
Responsabilitate: Capacitatea de a prelua responsabilități și de a le duce la bun sfârșit
Microsoft Office: Utilizare fluentă a aplicațiilor precum Outlook, Word și Excel. Studii: Studii medii sau superioare finalizate sunt, în general, necesare.
Limba engleză: Cunoașterea limbii engleze la un nivel mediu sau avansat, atât scris, cât și vorbit
Descrierea jobului
Responsabilitati si sarcini:
- preluarea si directionarea apelurilor telefonice
- preia, inregistreaza, distribuie la compartimentele implicate corespondenta
- actualizeaza baza de date documente
- cercetarea pieței pentru a găsi furnizori potriviți, evaluarea ofertelor și selectarea celor mai buni partener
- plasarea comenzilor, urmărirea livrărilor și asigurarea conformității acestora cu cerințele companiei.
- urmărirea nivelului stocurilor pentru a evita lipsurile sau supraproducția și pentru a optimiza costurile.
- verificarea calității materiilor prime primite pentru a se asigura că îndeplinesc standardele specifice ale companiei.
- prelucrarea documentelor ce insotesc produsele
- preluarea si directionarea apelurilor telefonice
- preia, inregistreaza, distribuie la compartimentele implicate corespondenta
- actualizeaza baza de date documente
- cercetarea pieței pentru a găsi furnizori potriviți, evaluarea ofertelor și selectarea celor mai buni partener
- plasarea comenzilor, urmărirea livrărilor și asigurarea conformității acestora cu cerințele companiei.
- urmărirea nivelului stocurilor pentru a evita lipsurile sau supraproducția și pentru a optimiza costurile.
- verificarea calității materiilor prime primite pentru a se asigura că îndeplinesc standardele specifice ale companiei.
- prelucrarea documentelor ce insotesc produsele
Descrierea companiei
Descrierea companiei
Unitate din domeniul industriei alimentare cu urmatoarele activitati:
- achizitii de produse din industria alimentara din UE si din afara spatiului UE.
- vanzarea produselor alimentare in Romania dar si in spatiul UE.
Unitate din domeniul industriei alimentare cu urmatoarele activitati:
- achizitii de produse din industria alimentara din UE si din afara spatiului UE.
- vanzarea produselor alimentare in Romania dar si in spatiul UE.