Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Asistent Manager Achiziții în Comerț Online (f/m) Hybrid

SELLFUSION S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Salutare! Căutăm un coleg organizat, analitic și cu fler tehnic, care să ni se alăture în calitate de Asistent Manager Achiziții. Dacă ești curios din fire, organizat, pasionat de tehnologie și îți place să analizezi rapoarte și să testezi produse, atunci acesta este locul potrivit pentru tine!

Atenție: Rolul presupune prezență fizică la sediul nostru din București, la 10 minute de mers pe jos din stația de metrou Timpuri Noi, sector 3.

Programul este flexibil, se poate lucra și remote, de acasă, dar prezența la sediu va fi necesară în anumite momente cheie, de exemplu pentru testarea mostrelor. Dacă poți ajunge la sediul nostru în maxim o oră, te invităm să citești detaliile de mai jos:

Descrierea jobului

💻 Ce vei face în echipa noastră:

Vei avea un rol cheie în prospectarea pieței, găsirea oportunităților, testarea mostrelor, gestionarea stocurilor și a documentelor tehnice interne.
Desigur că, pentru început, vei avea parte de sesiuni de shadowing & training-uri alături de restul echipei și vei învăța progresiv să parcurgi toate etapele procesului de lansare și gestionare a produselor noi, dar și a portofoliului actual.

Dacă până acum sună bine, iată mai jos sarcinile pe care le vei face zi de zi:
  • Analizezi rapoartele de vânzări pentru a înțelege performanța produselor;
  • Creezi rapoarte cu produse noi pe care le vom lansa în viitorul apropiat;
  • Creezi rapoarte despre competitorii din piață;
  • Alegi produsele care vor fi lansate pe baza cercetării și analizei pieței;
  • Prospectezi piața pentru a găsi noi furnizori;
  • Conduci discuții cu furnizorii pentru a obține mostre/cataloage de produs, plasezi comenzi si le monitorizezi pana la ajungerea in țară;
  • Testezi mostre și iei decizii pe baza rezultatelor testelor;
  • Discuți cu furnizorii și stabilești detaliile fișei de produs (specificații produs, caracteristici ambalaj, formă și materiale etc.);
  • Creezi și personalizezi conținutul manualului de utilizare al produsului;
  • Colaborezi cu Departamentul de Design pentru promovarea produsului;
  • Contribui la decizii referitoare la stabilirea cantităților care vor fi aduse în țară și cel mai potrivit mod de transportare;
  • Analizezi rapoartele de vânzări în urma lansării produselor noi contribuind astfel la îmbunătățirea strategiilor de vânzări;

Ce ne dorim de la tine:
  • Abilități analitice sau potențial/deschidere de a le dezvolta, pentru întocmirea de rapoarte și realizarea de calcule;
  • Abilități de cercetare și exploatare a oportunităților sau deschidere și potențial de a le dobândi;
  • Afinitate pentru tehnologie și testare de produse noi;
  • Afinitate pentru a crea documentație tehnică;
  • Organizare și gândire etapizată, să fii mereu cu un pas înainte;
  • Proactivitate, prioritizare și atenție la detalii;
  • Spirit de echipă și înțelegere;
  • Cunoștințe de limba engleză la nivel intermediar și stăpânirea foarte bună a limbii române, cu accent pe redactare corectă (gramatică, vocabular și punctuație).


Ce îți putem oferi:
  • Salariu de 3500-4500 RON / lună net*;
  • Contract cu perioadă nedeterminată;
  • Loc de muncă hybrid;
  • Schemă de bonusare personalizată bazată pe performanță, aplicabilă după perioada de probă de 3 luni;
  • Echipament IT pentru desfășurarea activității;
  • Acces la formare specializată și la resurse care sprijină dezvoltarea abilităților relevante pentru rol;
  • Creștere profesională într-o companie în plină expansiune;
  • Zile libere oferite pentru evenimente speciale, confirmate anual;
  • Sărbători de Crăciun/Paște cu un cadou special;
  • Recunoașterea contribuțiilor tale la succesul echipei.
*Salariul final se va stabili în funcție de experiența relevantă, nivelul de pregătire, abilitățile demonstrate și potrivirea generală cu cerințele postului.

📝 Cum poți aplica?

Dacă acest anunț ți-a stârnit interesul și simți că te potrivești profilului căutat, te rugăm să aplici cu încredere și să completezi mini-interviul format din 5 întrebări.

Dorim să cunoaștem persoana potrivită pentru echipa noastră, iar tu să găsești mediul potrivit pentru a excela. Te rugăm astfel să citești cu atenție formularul și să nu eziți să ne scrii și câteva cuvinte despre tine. Știm că ești mai mult decât un CV.

Descrierea companiei

💡Cine suntem noi?
Suntem o companie specializată în producerea și comercializarea online a produselor pentru îngrijire personală și a uneltelor electrice, având ca principiu fundamental profesionalismul și calitatea superioară a produselor. De asemenea, suntem parteneri eMAG; poate ai auzit deja de noi!

🌟Valorile noastre
Într-o piață în care multe branduri fac compromisuri pentru a maximiza profitul, noi credem că fiecare client merită produse fiabile, indiferent de buget.
De aceea, investim constant în optimizarea costurilor și eficientizarea proceselor, pentru a oferi soluții accesibile fără a face rabat de la performanță.

Punem un accent deosebit pe seriozitate și pe o experiență post-vânzare impecabilă. Echipa noastră este pregătită să răspundă rapid și eficient la orice întrebare sau solicitare, asigurând suport complet clienților noștri. Suntem dedicați inovației și extinderii gamei noastre de produse, pentru a aduce pe piața din România cele mai noi și mai performante soluții.
Publicat 7 Oct. 2025Reactualizat 7 Oct. 2025Expiră 14 Oct. 2025
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.