Candidatul Ideal
Căutăm un specialist recrutare sau asistent HR pentru a se alătura echipei noastre din Bacău, Calea Republicii 205.
Ne dorim să fii o persoană comunicativă, sociabilă, organizată, atentă la detalii, care lucrează eficient individual dar și în echipă.
Cerințe:
Absolvent/ă de studii superioare de lungă durată, cu diplomă de licență în Resurse Umane, Drept sau Științe Economice
Experiență relevantă de minim 1 an în domeniul resurselor umane
Cunoștințe avansate de legislația muncii
Orientare către rezultate și eficiență în procesele derulate
Abilități demonstrate în rezolvarea problemelor și gestionarea conflictelor
Capacitate de luare și implementare a deciziilor
Competențe de analiză, planificare și organizare
Abilități de leadership și coordonare a echipelor
Aptitudini de colaborare și muncă în echipă
Capacitate de a motiva și dezvolta personalul din subordine.
Ne dorim să fii o persoană comunicativă, sociabilă, organizată, atentă la detalii, care lucrează eficient individual dar și în echipă.
Cerințe:
Absolvent/ă de studii superioare de lungă durată, cu diplomă de licență în Resurse Umane, Drept sau Științe Economice
Experiență relevantă de minim 1 an în domeniul resurselor umane
Cunoștințe avansate de legislația muncii
Orientare către rezultate și eficiență în procesele derulate
Abilități demonstrate în rezolvarea problemelor și gestionarea conflictelor
Capacitate de luare și implementare a deciziilor
Competențe de analiză, planificare și organizare
Abilități de leadership și coordonare a echipelor
Aptitudini de colaborare și muncă în echipă
Capacitate de a motiva și dezvolta personalul din subordine.
Descrierea jobului
Responsabilități:
Planificarea, organizarea și supervizarea activităților de resurse umane.
Gestionarea necesarului de personal prin colaborare cu departamentele companiei.
Coordonarea procesului de integrare pentru noii angajați, monitorizând evoluția acestora și oferind sprijin pentru dezvoltarea profesională.
Elaborarea planului anual de instruire pe baza cerințelor fiecărui departament și organizarea cursurilor de formare profesională.
Crearea și aplicarea procedurilor de lucru pentru activitățile principale din domeniul resurselor umane (recrutare, selecție).
Beneficii:
Pachet salarial motivant
Mediu de lucru plăcut și dinamic
Oportunități de creștere și dezvoltare profesională
Planificarea, organizarea și supervizarea activităților de resurse umane.
Gestionarea necesarului de personal prin colaborare cu departamentele companiei.
Coordonarea procesului de integrare pentru noii angajați, monitorizând evoluția acestora și oferind sprijin pentru dezvoltarea profesională.
Elaborarea planului anual de instruire pe baza cerințelor fiecărui departament și organizarea cursurilor de formare profesională.
Crearea și aplicarea procedurilor de lucru pentru activitățile principale din domeniul resurselor umane (recrutare, selecție).
Beneficii:
Pachet salarial motivant
Mediu de lucru plăcut și dinamic
Oportunități de creștere și dezvoltare profesională
Descrierea companiei
Containere Fdc este o societate romaneasca, specializata exclusiv in producerea de containere, formata dintr-o echipa tanara care vine cu un suflu nou in constructiile de containere, prin profesionalism, entuziasm, punctualitate, atentie maxima acordata cerintelor clientului si detaliilor in executarea unor containere la cel mai inalt standard de calitate.
Joburi similare



