Candidatul Ideal
Ce ne dorim:
✓ Experienta dе minim 3 ani pe un post similar
✓ Cunostinte solide in domeniul legislatiei muncii in vigoare
✓ Cunostinte avansate de Excel
✓ Nivel crescut de autonomie
✓ Capacitate dezvoltata dе planificare si organizare, dorinta dе autodezvoltare si perfectionare
✓ Abilitati excelente dе comunicare si spirit dе observatie
✓ Capacitate de gestionare a timpului si a prioritatilor
Descrierea jobului
Acordarea de asistenta si consultanta angajatilor referitor la prevederile politicilor de resurse umane;
Elaborarea si semnarea cu noii angajati documentele de angajare, actele aditionale conform legislatiei in vigoare si procedurilor interne;
Gestionarea solicitarilor salariatilor si solutionarea lor in acord cu procedurile aplicabile;
Realizarea si eliberarea documentelor solicitate de angajati;
Gestionarea beneficiilor acordate angajatilor si a comenzilor pentru tichetele de masa si cele cadou;
Intocmirea diverselor raportari legale sau solicitate de client;
Gestionarea si arhivarea documentelor de personal.
Descrierea companiei
Humangest România face parte din SGB Humangest Holding, un grup cu capital integral italian, specializat în servicii și consultanță în domeniul resurselor umane.
Ne dorim să fim un partener de încredere pentru organizațiile cu care colaborăm, oferindu-le nu doar candidați potriviți, ci și soluții inteligente, adaptate realităților și provocărilor actuale din piața muncii.
Punem la dispoziție o gamă variată de servicii, menite să sprijine companiile în toate etapele activităților de HR:
- Recrutare și selecție de personal
- Leasing de personal
- Administrare de personal și payroll
- Evaluarea performanțelor angajaților
- Training
- Consiliere Outplacement
Credem în parteneriate construite pe încredere, transparență și o bună înțelegere a fiecărui context de business. La Humangest, punem oamenii în centrul fiecărei soluții – pentru că știm că succesul începe cu echipe bine alese și bine susținute.