Publicat 24 Iun 2008 | Reactualizat 22 Iul 2008 | Expiră 25 Iul 2008

Asistent departament management

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Studii superioare
Experienta intr-un post similar minim 1 ani
Cunostinte foarte bune de operare PC: Word, Excel, Power Point
Limba Engleza avansat
Capacitate foarte buna de organizare
Rezistenta la frustrari
Disponibilitate pentru program prelungit
Foarte ordonat/a, capacitate mare de a sintetiza si ordona informatia
Comunicativ/a

Descrierea jobului

1. Realizeaza activitatea administrativa a departamentului management. Astfel:.
- Transmite si receptioneaza corespondenta pentru/de la clienti, furnizori, terti (posta, fax, e-mail).
- Tine evidenta zilnica si inregistreaza documentele si corespondenta care intra sau ies din firma.
- Preluarea apelurilor telefonice, mail-urilor, fax-urilor si distribuirea lor colegilor din management.
- Redactare corespondenta cu clientii sau persoanele care intra in contact cu firma pentru Directorul General
- Gestioneaza documentele de interes general ale firmei
- Tehnoredacteaza pentru Directorul General si multiplica documentele solicitate de colegii din management;
- Pastreaza si arhiveaza documentele societatii in dosare, in mod cronologic, dupa nr. document, data (zi,luna,an) si dupa domeniul de activitate, obiectul contractului si departament
- Transmite corespondenta catre colaboratori (postal sau curierat rapid)
- Transmiterea faxurilor pentru management

2. Asigura necesarul pentru protocol si de papetarie, consumabile. Pentru aceasta:
- Tine evidenta materialelor consumabilelor pentru management
- determina necesarul de aprovizionat
- transmite comanda furnizorului si supervizeaza receptia produselor si conformitatea preturilor
- verifica incadrarea in bugetul de papetarie/consumabile
3. Realizarea rezervarilor pentru calatoriile/vizitele departamentului de management( bilete avion, hotel, etc)
4. Realizeaza orice alta sarcina administrativa necesara pentru departamentul de management.

3. Responsabilitatile postului, raspunde de:

3.1. Desfasurarea in bune conditii a activitatii administrative
3.2. Indosarierea corecta a contractelor si a documentelor firmei.
3.3. Gestionarea necesarului pentru protocol si de papetarie, consumabile
3.4. Corectitudinea rapoartelor si informatiilor transmise clientilor, furnizorilor, tertilor

Descrierea companiei

WOODCOTE ROMANIA SRL si-a facut aparitia pe piata româneasca a amenajarilor interioare în August 1999. Ea este una din marile firme importatoare si distribuitoare pentru produsele utilizabile în amenajarile interioare, izolatii, acoperisuri usoare si sistemelor penru fatade destinate locuintelor, proiectelor administrative - birouri, hoteluri, magazine.

Expirat
Asistent departament management  -  WOODCOTE ROMANIA SRL

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close