
Asistent Contabil
PLEXIROM SRL
- 1 poziție
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Nivel carieră
Studii
Departamente
Salariu
3000 - 4500 RON
Industrii
Permis conducere
Nespecificat
Candidatul Ideal
Candidatul ideal este o persoana cu studii finalizate, serioasa, organizata, cu experienta in domeniul gestiunii contabile, rezistenta la stres, cu abilitati de comunicare., cunostinte de operare pe calculator si a unui soft contabil
Descrierea jobului
Responsabilitati:
- inregistrarea in contabilitate a documentelor primare: extrase de banca, chitante si alte note contabile, reevaluari de curs;
- urmareste documentele/corespondenta, incasarile, platile, evidenta soldurilor clienti/furnizori;
- intocmirea deconturilor de cheltuieli;
- intocmirea de dispozitii de plata/incasare catre casierie;
- efectueaza ordine de plata;
- inregistreaza si aloca incasarile;
- valorificarea si intocmirea inventarelor periodice si anuale;
- ordonare, arhivarea si verificarea documentelor pentru controale financiare;
- intocmirea declaratiilor intrastat.
Cerinte:
- studii finalizate;
- experienta in activitatea de gestiune;
- cunostinte de contabilitate primara;
- cunostinte salarizare;
- cunoasterea planului de conturi;
- cunostinte de operare intr-un soft contabil (Navision constituie avantaj);
- cunostinte pachet Office (Excel, Outlook);
- cunostinte limba engleza / franceza;
- abilitati de comunicare.
Beneficii:
O industrie interesanta, cu un mediu provocator care te va stimula sa crești ca profesionist;
Salariu competitiv corelat cu experienta si abilitatile dovedite;
Mediu de lucru profesionist și oportunitatea dezvoltării carierei in numeroase activitati si procese specifice jobului;
- inregistrarea in contabilitate a documentelor primare: extrase de banca, chitante si alte note contabile, reevaluari de curs;
- urmareste documentele/corespondenta, incasarile, platile, evidenta soldurilor clienti/furnizori;
- intocmirea deconturilor de cheltuieli;
- intocmirea de dispozitii de plata/incasare catre casierie;
- efectueaza ordine de plata;
- inregistreaza si aloca incasarile;
- valorificarea si intocmirea inventarelor periodice si anuale;
- ordonare, arhivarea si verificarea documentelor pentru controale financiare;
- intocmirea declaratiilor intrastat.
Cerinte:
- studii finalizate;
- experienta in activitatea de gestiune;
- cunostinte de contabilitate primara;
- cunostinte salarizare;
- cunoasterea planului de conturi;
- cunostinte de operare intr-un soft contabil (Navision constituie avantaj);
- cunostinte pachet Office (Excel, Outlook);
- cunostinte limba engleza / franceza;
- abilitati de comunicare.
Beneficii:
O industrie interesanta, cu un mediu provocator care te va stimula sa crești ca profesionist;
Salariu competitiv corelat cu experienta si abilitatile dovedite;
Mediu de lucru profesionist și oportunitatea dezvoltării carierei in numeroase activitati si procese specifice jobului;
Descrierea companiei
A French company, founded in 1995 and based in Bucharest, Romania has become the European leader in bending acrylic products.
We are continuously growing and developing our customer portfolio as well as our team.
We manufacture standard and custom products for major brands and retail chains
Publicat
2 mai 2022
Reactualizat
30 mai 2022
Expiră
1 iun. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos