Publicat 07 Oct 2019 | Expiră 24 Oct 2019

Asistent comercial teritorial

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Învățământ secundar de specialitate
Cunoștințe profesionale de specialitate
Cunoștințe de utilizator (computer)
Competențe Excel
Cunoștințe de produse
Cunoștințe e piață
Permis de conducere categoria B
Cunoasterea limba maghiara
Cazier judiciar
Cunoașterea dreptului muncii
Cunoașterea economico-finaciare
Cunoașterea tendințelor pieței
Abilități de management
Abilități de organizare a afacerilor
Cunoștințe de Competitor cunoștințe
Experiență de muncă similară
Rutina de organizare a zilei de lucru
Experiență de management mediu
Rutina de administrare
Rutina delegării sarcinilor
Rutina de măsurare a performanței
Rutina de evaluare a performanței
Menținerea echilibrului între viața profesională-viață personală
Rutina de gestionare a schimbărilor
Rutina de conducere
Angajament față de obiective
Capacitate de reziliență , capacitate ridicată de lucru
Toleranță la stres
Gândire pozitivă
Personalitate deschisă, influentă
Acțiune decisivă
Personalitate colaborativă
Compatibilitatea de grupă
Orientare de lucru în echipă
Empatie
Responsabilitate
Reprezentarea intereselor corporative (abordarea bună a gazdelor)

Abilități de convingere
Abilități de comunicare
Abilități de negociere
Abilități de prezentare
Abilitate motivațională - motivarea celorlalți
Abilitate de luarea deciziilor
Abilitate decizională, asumarea riscurilor
Prioritizarea activității
Abilități de rezolvare a problemelor
Abilități de gestionare a conflictelor
Inteligența emoțională
Creativitate
Distribuirea de cunoștințe
Autonomie
Spirit de inițiativă

Descrierea jobului

Organizarea, controlul și funcționarea activităților magazinelor cu amănuntul ale companiei

Sarcinile postului:

Managementul, organizarea și controlul funcționării magazinelor
Implementarea sugestiilor de modificare a managerilor de retail în magazine
Revizuirea plasării bunurilor, supravegherea implementării modificărilor necesare
Controlul diviziunii muncii, supravegherea implementării modificărilor necesare
Monitorizarea aspectului extern și intern al magazinelor
Menținerea spațiului de vânzare
Coordonarea plasării panourilor de informare ale clienților
Verificarea existenței documentației de incendiu, de lucru și de securitate
Supravegherea executării la timp a tuturor administrațiilor legate de afaceri și organizarea livrării acestora la centru
Verificarea și aprobarea programului de lucru
Revizuirea programelor de lucru ale angajaților, evaluarea muncii din subordine, monitorizarea respectării regulilor din subordine
Introducerea de noi angajați la locul de muncă
Formarea continuă, dezvoltarea și motivarea angajaților
Furnizarea şi asigurarea formulalelor tipizate și sistemelor de dosare necesare
Îmbunătățirea proceselor de lucru, identificarea deficiențelor, sugestii
Vizitarea magazinele de 1-2 ori pe săptămână
Raportarea problemelor angajaților către HR Manager
Responsabilitățile consumatorilor: monitorizarea activitățilr comerciale ale consumatorilor, gestionarea reclamațiilr consumatorilor și efectuarea operațiunilor cotidiene
Gestionarea autorității pe baza instrucțiunilor de management
Furnizarea materialelor necesare pentru buna desfășurare a magazinelor (note de factură și chitanță, fișă de prezență, acte pentru administrare zilnică)
Promovarea reducerilor și a altor informații legate de magazine către managerii magazinelor și către suplinitorii acestora
Managementul imediat al problemelor de zi cu zi în magazine
Solicitarea testelor de aptitudine medicală de la medicul companiei
Controlul achizițiilor angajaților
Administrarea diferitelor autorizaţii
Verificarea existenței normelor de incendiu, de muncă și de securitate
Livrarea materialelor de marketing (cupon, afiș) și verificarea utilizării corecte a acestora
Gestionarea completă și supravegherea deschiderii noilor magazine (secțiune comercială, casă de marcat, terminal bancar, licență de funcționare, acte pentru funcționare zilnică) în cooperare cu RETAIL MANAGER
Feedback asupra comportamentului clienților în zonă, monitorizarea concurenței, măsurarea satisfacției clienților
Feedback către RETAIL MANAGER despre funcționarea magazinelor din zona Dvs.|

Ce oferim:
Oportunități de muncă pe termen lung în cadrul unei companii de încredere, înființată în Ungaria, care deține un fond stabil și al cărei dezvoltare este puternic dinamică
• Venit competitiv
• Full-time – Loc de muncă cu normă întreagă
• Loc de muncă raportat
• Beneficierea de bonusuri la articolele vestimentare
• Alte avantaje

Descrierea companiei

Hada Fashion vine si in Romania, in Ungaria au peste 80 de magazine in Malluri, Cente comerciale, Hipermarceturi etc. si este ce mai mare firme de pe piata hainelor second-hand din Ungaria, avand o experienta de 28 ani. Acuma incepe extinderea si in romania. Pentru mai multe informatii, va rugam accesati siteul: www.hadafashion.com:EXPIRAT
www.hadafashion.com

Expirat
Asistent comercial teritorial  -  sc secondtextiliasam 2010 srl

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close