Publicat 13 Feb 2018 | Reactualizat 13 Mar 2018 | Expiră 16 Mar 2018

Asistent comercial - ALD Automotive

1 post
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Cunostinte si experienta

Studii universitare,
Cel puţin 6 luni de experienţă într-o poziţie similară,
Cunoştinţe foarte bune în utilizarea calculatorului (windows, Ms- office, word , power-point, outlook);
Bună cunoaştere a limbii engleze. Cunoaşterea limbii franceze este un atu.

Descrierea jobului

Responsabilităţi principale

Gestionează activităţile de vânzări ale biroului acţionând ca backup pentru AM, responsabilităţile incluzând:

Oferă asistenţă AM şi echipei de vânzări pentru îndeplinirea de către aceştia a sarcinilor şi pentru obţinerea de rezultate;

Îndeplineşte toate sarcinile administrative (scrisori, faxuri, emailuri din departamentul comercial);
Utilizează programele software pentru toate documentele necesare departamentului de vânzări (cotaţii, stabilirea corespondenţei dintre cotaţie şi linia de credit, exportare anexe electronice pentru facturile lunare; exportare rapoarte din sistem, crearea prospectilor/clientilor in sistem; introducerea/modificarea utilizatorilor/centrelor de cost);
Realizarea anexelor: anexa modificare termen de plata; anexa schimbare denumire client conform noului certificat de inregistrare; anexa modificare contract, anexa inchidere anticipata, anexa prelungire contracte, anexa introducere/excludere optionale;
Contactează telefonic clienţii în scopul actualizării bazei de date a ALD cu informaţii privitoare la kilometraj, durată şi numele conducătorului auto;
Întocmeşte rapoarte săptămânale/lunare pentru progresul înregistrat în activităţile administrative;
Se asigură că operaţiunile administrative din cadrul departamentului de vânzări se derulează în conformitate cu regulile generale ale departamentului şi cu instrucţiunile specifice, dacă şi unde este cazul;
Asigură întreaga documentaţie (gestiunea fişierelor, arhivă, memorandumuri, documente administrative) pentru departamentul de vânzări;
Centralizează informaţiile referitoare la potenţialii clienţi pentru analiza dosarelor de credit;
Împreună cu AM participă la reuniunile din cadrul departamentului de vânzări – întocmeşte minutele de şedinţă, pe care le transmite persoanelor implicate;
Solicită departamentului achiziţii informatiile necesare desfasurarii activitatii, cat si introducerea acestora in sistem;
Asigură backup pentru AM în cazul proiectelor şi licitaţiilor indicate;
Pune la dispoziţia clienţilor rapoarte lunare sau la cererea acestora.

Responsabilităţi generale

Învaţă şi se dezvoltă continuu: o organizaţie de succes trebuie să fie într-un proces constant de învăţare şi să pregătească managerii seniori de mâine;
Face dovadă de iniţiativă şi de inventivitate;
Analizează şi propune continuu aspecte care trebuie ameliorate în sfera sa de responsabilitate;

Contribuie la progresul şi la bunăstarea ALD;
Discută în mod constant problemele importante cu MOC şi face propuneri;
Acţionează ca un canal de comunicare între departamentul de VÂNZĂRI şi alte departamente;

Descrierea companiei

BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148 000 de angajati in 76 de tari si 32 de milioane de clienti in intreaga lume.

Valorile prin care ne-am dobandit soliditatea si pe care ne-am cosntruit brandul sunt:

- Jucatori de echipa: toti cei aproximativ 8.800 de angajati functionam ca un tot, ne sprijinim inititativele si colaboram eficient. Doar asa, putem sa crestem gradul de satisfactie al celor 2,3 milioane de clienti pe care ii avem; - Inovativi: zi de zi interactionam cu clientii nostri ca sa aflam cum prefera sa-si faca operatiunile sau cum planurile lor pot prinde viata cu ajutorul nostru. Drept urmare, avem grija ca oferta comerciala sa raspunde cat mai bine nevoilor si comportamentelor lor; - Adaptabili: avem forta necesara pentru a demonstra ca ne putem adapta si chiar reusi cu succes intr-un mediu de multe dificil, cu rigori si riscuri in permanenta schimbare. Ne intelegem meseria si o practicam cu responsabilitate; - Profesionisti: suntem diversi din punct de vedere al talentelor, al cunostintelor si al abilitatilor, ne prefectionam permanent si cautam sa ne respectam intotdeauna responsabilitatile fata de echipa in care lucram si clientii pe care ii servim.

Pe scurt:

- 4 valori ce ne ghideaza la nivel de grup: responsabilitate, angajament, inovare, spirit de echipa. - 7 competente unice pentru toti salariatii Grupului: orientare spre rezultate, orietare spre client, cooperare, dezvoltarea capitalului uman, deschidere spre schimbare, managementul echipei, contributie la strategie.

Ai un loc in echipa noastra daca:

- Demonstrezi spirit antreprenorial, iti plac provocarile si esti un jucator de echipa; - Iti doresti să iti dezvolti continuu competentele si abilitatile, iti place sa inveti din experientele avute, cautand progresul; - Iti sustii colegii in propria dezvoltare, fiind disponibil si aratând respect fata de ei.

Expirat
Asistent comercial - ALD Automotive  -  BRD-Groupe Societe Generale