Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Asistent Administrativ in Chiajna, Soseaua de Centura nr 13A

TRANS SESE SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Asistent Administrativ in Chiajna, Soseaua de Centura nr 13A

Cunostinte /Studii solicitate
  • Bacalaureat
  • Cunoasterea programelor de calcul si gestiune baze de date la nivel mediu-avansat.
  • Disponibilitatea pentru a lucra intr-un mod atipic, ajustandu-se la programul de lucru implementat in proiect
  • Limbi straine: spaniola nivel avansat, engleza nivel mediu
Experinta solicitata
  • Minimum 3 ani experiență in munca intr-o pozitie similara
  • Experienta la nivel de departament logistica, financiar-contabil, administrativ, reprezinta un plus
Abilitati necesare
  • Persoana in special ordonata, disciplinata si cu spirit de organizare
  • Persoana inteligenta si activa
  • Un puternic angajament fata de Companie
  • Persoana serioasa si responsabila
  • Flexibilitate, implicare si transparenta
  • Seriozitate si punctualitate in ceea ce priveste respectarea programului de lucru
  • Capacitatea de a interactiona, comunica si lucra in echipa
Altele
  • Carnet de conducere si vehicul personal (de preferat)

Descrierea jobului

Definirea Postului
  • Dependenta functionala
  • Depinde din punct de vedere ierarhic si functional de managerul de proiect
  • Functii care trebuiesc ︁︀​︂︃︃​︇︉​︆︄indeplinite
  • Participare directa in Proiectul UIT (Declaratii privind transporturile de marfa a clinetului in ANAF)
  • Indeplinire sarcini administrative in Proiectul de Descarcari la Magazine, Distributie Capilara, Sostenabilitate si alte activitati conexe
  • Suport in viitoarele proiecte ce urmeaza sa se implementeze
  • Suport in activitatea Managerului de Proiect, Departamentului Financiar - Contabil
  • Suport privind activitatea Sefilor de Depozit din Bucuresti si Cluj
  • Organizarea, arhivarea tuturor documentelor din cadrul proiectului: in special contracte furnizori, clienti, facturi.
  • Verificarea la nivel de baza a facturilor sosite si retransmiterea lor catre dep. financiar-contabil. Organizarea acestora
  • Verificarea si actualizarea contractelor de munca la nivelul punctelor de lucru, completarea dosarelor de personal
  • Cunoasterea in detaliu a programelor informatice de gestiune, imbunatatirea proceselor
Responsabilitati:
  • Actualizeaza baza de date a programului intern de gestiune, dupa formarea specifica.
  • Obtine, actualizeaza, gestioneaza si arhiveaza documentatia de gestiune in legatura cu furnizorii si clientii
  • Reclama imbunatatiri si erori in programul de gestiune catre diverse departamente din cadrul societatii
  • Mentine legatura intre departamentul de logistica si celelalte departamente din cadrul societatii
  • Suport pentru departamentul de achizitii, cu oferte din partea unor posibili furnizori locali.
  • Pastreaza si actualizeaza la zi, documentatia financiar-contabila si de resurse umane a departamentului de gestiune
  • Suport pentru persoanele din managementul departamentului, cu aprobarea managerului de proiect.
Beneficii oferite:
  • Salariu fix 3200- 3600 Ron in functie de experienta
  • Tichete de masa in valoare de 40 ron/zi
  • Mediu de lucru stabil.
  • Colectiv dinamic si prietenos.

Descrierea companiei

Cultura noastra se bazeaza pe pasiune, efort si exigente zilnice, reflectate in serviciul pe care il oferim clientilor interni si externi. Mai presus de toate, se afla personalul, care transmite si are entuziasm pentru a colabora la imbunatatirea companiei si astfel obtinerea succesului. Echipa Sesé este formata din peste 1.000 de persoane angajate si implicate in realizarea acestui proiect comun: EFORT IN SERVICIUL CLIENTULUI. Angajamentul nostru fata de calitatea umana si procesele de management fac parte din cultura noastra, mizand pe internationalizare, trecand nu numai granita noastra, ci si mergand pe alte continente precum Africa sau America.

Nuestra cultura está basada en la pasión, el esfuerzo y la exigencia diaria, quedando plasmada en el servicio que ofrecemos tanto al cliente interno como externo. Por encima de todo está el personal, que transmite y dispone de ilusión por colaborar en mejorar la empresa y lograr así el éxito. El equipo humano de Sesé lo componen más de 1.000 personas comprometidas e implicadas con la consecución de este proyecto común: el ESFUERZO AL SERVICIO DEL CLIENTE. Nuestro compromiso en la calidad humana y en los procesos de gestión forman parte de nuestra cultura, apostando por la internacionalización, traspasando no sólo nuestra frontera, sino pasando a otros continentes como África o América.

Publicat 17 Mai 2024 Reactualizat 31 Mai 2024 Expiră 16 Iun. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.