Asistent Administrativ

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Industrii
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

AliRa Recruitment recruteaza pentru clientul sau, companie nationala din industria agribusiness, cu traditie in segmentul de trading cereale si distributie inputuri, o pozitie de Asistent Administrativ pentru biroul din Bucuresti.

Profil candidat:
  • studii universitare;
  • experienta profesionala similara de minim 2 ani;
  • bune cunostinte de limba engleza
  • cunostinte foate bune operare PC- MSOffice;
  • spirit de echipa si bune abilitati de comunicare ;
  • capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca;
  • capacitate de a respecta termene limita;
  • atentie catre detalii;
  • placere si abilitate de a invata lucruri noi.

Descrierea jobului

  • Asigura buna desfasurare a activitatii administrative, folosind cunostinte de secretariat si gestiune administrativa;
  • Asigura suportul pentru manageri și colegi în organizarea întâlnirilor si activitaților interne și externe;
  • Elaboreaza si redacteaza rapoarte, analize specifice, documente si situatii solicitate de managementul companiei;
  • Organizeaza activități de protocol, redacteaza corespondenta de protocol;
  • Pregăteste și menține evidența deplasarilor interne / externe ;
  • Asigura suportul pentru colegii din cadrul societății cu privire la diverse situații specifice: cursuri, adeverințe, deconturi etc.;
  • Primeste și transmite corespondența societății (fax-uri, memo-uri, e-mail-uri, note interne);
  • Inregistreaza și distribuie corespondența conform normelor interne;
  • Tine evidenta registrelor de intrare/iesire a documentelor;
  • Se ocupa de arhivarea corespondentei pe criterii care sa permita acces rapid la informatii;
  • Centralizeaza necesarul de papetărie, echipamente și asigura relatia cu furnizorii acestor servicii;
  • Se ocupa de alte activitati specifice postului sau de alte sarcini trasate de conducere.
  • Verifica si aproba facturile de „nevoi firma”, (cu excepta facturilor de achizitii marfa) conform procedurii „ Control Financiar preventiv" dezvoltata la nivel de companie;
  • Asigura gestionarea operaţiunilor de casă;
  • Verifica documentele justificative decontate;
  • Pregateste documentele de plata : chitante, etc in vederea intocmirii registrului de casa de catre departamentul financiar-contabil;Întocmeste şi înainteaza catre directorul financiar si/ sau contabilului sef rapoartele privind soldul lichidităţilor în casierie.

Descrierea companiei

AliRa Recruitment is a Recruiting and Executive Search company with focus on agribusiness sector.

Publicat 4 mai 2022 Expiră 3 iun. 2022
Joburi similare

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.