Asistent Administrativ - Gradinita

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Nivel carieră
Salariu Nespecificat
Limbă străină Nespecificat
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

  • abilitati foarte bune de comunicare cu colaboratorii, experienta in domeniul administrativ
  • cunostinte avansate PC, de operare Outlollok, arhivare doc.
  • persoana energica, orientata spre rezultate si spre invatare;
  • interesata sa lucreze in domeniul de invatamant prescolar/ gradinita; sa interactioneze cu parintii.
  • preocupat sa construiasca si sa dezvolte relatii puternice cu colaboratorii
  • sa detina valori personale solide de onestitate, integritate si grija fata de mediu;
  • foarte bune abilitati organizatorice
  • cunostinte solide PC
  • studii universitare finalizate.

Descrierea jobului

  • Administrarea emailurilor si arhivarea atat a solutionarilor cat si a taxelor si impozitelor
  • Relatia cu parintii inscrisi in programele educationale.
  • Responsabil de procedurile de inscriere pentru fiecare program educational
  • Urmareste procesul sa fie conform procedurilor si sa fie realizat in timp optim.
  • Planifica intalnirile dintre Admin si alte persoane din afara gradinitei
  • Stabileste si organizeaza intalnirile cu parintii pentru a vizita spatiul gradinitei si le ofera informatiile de baza privind programul, oferta educationala si formalitatile de inscriere.Informatiile despre metodele educationale, concept, sunt confidentiale si sunt oferite exclusiv de Managerul Gradinitei
Activitati administrative
  • Responsabil de masurile de igiena si curatenie ale gradinitei
  • Coordoneaza personalul care se ocupa de activitatile de igiena ale gradinitei
  • Verifica zilnic daca masurile de igiena si curatenie sunt indeplinite conform standardelor
  • Comanda periodic materiale de curatenie si igiena dupa cele mai bune oferte de pe piata
  • Comanda si achizitioneaza periodic și ori de cate ori este nevoie materiale educationale necesare echipei educationale pe baza listelor pe care aceasta le furnizeaza.
  • Caută cele mai bune oferte din piata , intocmeste un buget si se ocupa de intreg procesul de achizitie
  • Tine legatura cu toti furnizorii cu care lucram, se ocupa de comenzi, de contracte, de facturare etc
  • Tine legatura si coordoneaza relatia cu persoanele cu care colaboram – gradinari, instalatori si alti mesteri. Verifica de fiecare data executia activitatii lor.
  • Tine evidenta facturilor emise lunar catre clienti si informeaza la final de luna contabilitate privind sumele si persoanele pe care urmeaza sa le facturam
  • Trimite pe email, individual, facturile fiecarei persoane si urmareste plata pana la incasare
  • Tine evidenta persoanelor cu intarzieri la plata si periodic informeaza soldul restant.
  • Tine evidenta platilor lunare
  • Intocmeste cu acuratete documentele aferente inscrierilor – formulare, contracte, regulamente
  • Este responsabila de pregatirea spatiilor si alocarea tuturor resurselor necesare atunci cand centrul educational organizeaza sesiuni de parenting, intalniri cu parintii, sezatori, ateliere de lucru, sedinte cu parintii.

Descrierea companiei

We love to grow businesses and careers! Executive Search

Personalized approach to best solutions identification Highly qualified professional staff

Human Resources/ Recruitment & Selection Hiring Process

The recruitment process has become increasingly time consuming as employers are inundated with job applicants

Publicat 29 nov. 2021 Expiră 29 dec. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.