Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Asistent administrativ/back-office

TTA UTILAJE INDUSTRIALE S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

- Persoana sociabila, proactiva, ambitioasa
- Studii superioare reprezinta un avantaj
- Cunostinte de research
- Cunostinte de utilizare a computerului
- Spirit de comunicare, abilitati de exprimare verbala si scrisa, capacitate organizatorica, responsabilitate, seriozitate, comportament etic/ integritate morala, onestitate, capacitate de analiză şi sinteză, memorie dezvoltată, judecată rapidă
- Experienta in vanzari si relationarea cu clientul reprezinta un avantaj
- Seriozitate si punctualitate
- Atitudine pozitiva si proactiva, orientare spre client
- Permis de conducere categoria B reprezinta un avantaj.

Descrierea jobului

- Raspunde de accesul clienților in incinta societatii, raspunde la apelurile telefonice si preia solicitarile clientilor
- Redacteaza diferite adrese, raspunsuri si orice alte documente solicitate de catre personalul companiei, transmiterea actelor către clienti
- Asigura si raspunde de buna gestionare a serviciilor puse la dispozitia clientilor companiei;
- Prospecteaza piata pentru gasirea de noi clienti;
- Transmite in numele societatii prezentari potentialilor clienti;
- Pastreaza o relatie stransa cu departamentul vanzari;
- Raspunde de crearea, intretinerea si arhivarea unei bazei de date cuprinzand vizitatori, clienti, parteneri,stoc marfa
- Raspunde de conducerea registrului de corespondenta al firmei in ceea ce priveste inregistrarea actelor, facturilor, notificarilor etc. primite pe adresa firmei si de asemenea de toate actele care ies din firma;
- Raspunde de preluarea apelurilor telefonice si de directionarea acestora catre departamentele firmei;
- Raspunde de redactarea si transmiterea actelor prin fax, e-mail sau posta clasica si de preluarea actelor venite pe adresa firmei, prin fax sau e-mail, cu completarea registrului de corespondenta in acest sens;
- Raspunde de predarea corespondentei avand ca destinatari clientii;
- Raspunde de buna functionare a biroticii din dotare, fiind responsabila si de asigurarea la timp cu consumabile si de efectuarea reviziilor/reparatiilor necesare;
- Intocmeste necesare pentru protocol, curatenie si birotica;
- Raspunde si indeplineste partea de protocol a companiei;
- Preia si programeaza diversi clienti, parteneri de afaceri ai companiei, cu consultarea prealabila a persoanelor interesate din cadrul firmei;
- Urmarirea valabilitatii contractelor comerciale;
- Urmareste derularea si finalizarea contractelor;
- Orice situatii legate de urmarirea comenzior/ produselor/ vanzarilor solicitate de conducerea societatii;
- Pastreaza o relatie stransa cu departamentul Contractare.

Descrierea companiei

www.tta.ro

TTA comercializeaza platforme si nacele pentru lucru la inaltime pentru orice aplicatie, in domeniile industrial si civil, acordand o deosebita atentie elementelor de siguranta si nivel tehnologic ale acestora. Oferim o gama completa de servicii, printre care: asistenta in garantie si post-garantie, piese de schimb, service, inchiriere nacele, platforme si prb.

Punct de lucru: str. Caminului nr. 82 sat Manolache, comuna Glina, jud Ilfov

Publicat 15 Apr. 2024 Reactualizat 29 Apr. 2024 Expiră 15 Mai 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.