Asistent/a Sisteme Clienti

ZUCCHETTI SRL 2 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

  • student/absolvent de stiinte juridice/economice;
  • bune cunoștinţe de operare PC - ( Word, Excel, Outlook);
  • persoană sociabilă, organizată, atentă la detalii, orientată spre nevoile clienților, proactivă.Nu cerem neaparat experienta, te vom ajuta noi sa-ti construiesti o cariera, trebuie doar sa ai ambitie, seriozitate si o buna abilitate dе analiza.
Trimite-ne cv-ul tau si hai sa ne cunoastem si sa discutam mai multe la interviu!

Descrierea jobului

  • activitati de resurse umane si salarizare;
  • urmărirea și solutionarea solicitărilor primite de la clienți cu privire la utilizarea aplicației de salarizare implementate;
  • testarea configurărilor și dezvoltărilor din aplicație;
  • indеplinirеа sarcinilor primite din pаrtea coordonatorului.
Bеneficii:
  • se oferă posibilitatea activării într-un mediu tânăr și dinamic cu perspective de creștere profesională;
  • oraș de lucru: Timișoara;
  • tip angajare: full-time (orar lucru: luni-vineri 08:30 – 17:15);
  • bonuri de masă;
  • card sănătate în rețeaua privată de sănătate Regina Maria;
  • posibilitatea de a desfășura activitatea și în regim de telemuncă (un anumit număr de zile pe lună la înțelegerea cu coordonatorul, în restul zilelor se solicită prezența la birou).

Descrierea companiei

Zucchetti România, prin intermediul celor trei sedii situate în Oradea, București și Timișoara, este în măsură să ofere asistență tuturor zonelor industriale de pe teritoriul României și să răspundă exigențelor oricărui tip de firmă. Zucchetti România este cel mai bun partener pentru orice necesitate de gestiune a societății și a resurselor umane. Orientarea spre piață, capacitatea de inovație și competență a personalului specializat sunt dublate de profesionalismul mărcii Zucchetti.
Zucchetti România urmărește în mod constant îmbunătățirea atât la nivel organizațional, cât și în relațiile sale cu clienții și partenerii de afaceri printr-o orientare permanenta "în direcția calității". O dovadă a acestui demers o constituie implementarea standardelor ISO 9001:2015 și ISO 14001:2015. Prin implementarea standardului ISO 9001:2015, Zucchetti a urmarit configurarea unui sistem de management al calității competitiv, în timp ce standardul ISO 14001:2015 vizează mijloacele de minimizare a impactului asupra mediului. Certificarea celor două standarde implementate reprezintă confirmarea competenței organizaționale atinse de către Zucchetti România.

Publicat 30 Aug. 2022 Reactualizat 27 Sept. 2022 Expiră 29 Sept. 2022
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Poți administra oricând setările aici.