Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Asistent/a | Administrativ & Front-Office

GABTEO Consult SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Cerinte:
  • 2 ani experienta de lucru in domeniul administrativ / relatii clienti / back office;
  • Limba Engleza – nivel mediu/conversational;
  • MS. Office – nivel avansat;
  • Excelente abilitati de comunicare, autodisciplina, determinare si orientare catre solutionarea problemelor;
  • Atitudine pozitiva si o dorinta continua de a invata;
  • Responsabilitate, integritate, proactivitate, atentie la detalii;
  • Orientare catre dezvoltare personala si profesionala, inclusiv prin oferire si primire feedback.

Descrierea jobului

Responsabilitati:
  • Intampinarea clientilor si partenerilor care ajung la sediul companiei si directionarea lor catre colegi;
  • Preluarea facturilor primite pe e-mail si directionarea acestora catre departamentul Financiar-Contabil;
  • Primire si inregistrare corespondentei, dar si a amenzilor pentu refacturare;
  • Gestionarea Drive-ului (ex.: actualizarea documentelor fiecarui autovehicul din flota, in folderele "flota auto", etc);
  • Crearea si transmiterea pe E-mail a ofertei initiale de Leasing Operational catre clienti, inscrierea ofertelor in Opis;
  • Postarea facturilor in SEAP;
  • Mentinerea relatiei si preluarea solicitarilor din partea clientilor existenti (telefon/mail);
  • Realizarea activitatilor de protocol la birou (primire invitati, organizare intalniri, pregatirea salilor de sedinta);
  • Organizarea calatoriilor de afaceri (rezervari hoteluri, avion, transport).
Beneficii:
  • Abonament premium servicii medicale Regina Maria;
  • Oportunitati de invatare si dezvoltare;
  • Concediu anual 24 zile;
  • Decontare transport;
  • Evenimente impreuna cu echipa.
Informatii despre angajator:

Clientul nostru este un grup de companii fondat în 1994, ce ofera servicii in zona de:
  • soluții de finanțare pentru autovehicule;
  • logistica si rent a car;
  • servicii financiare;
  • transport persoane cu șofer dedicat.
Misiunea grupului este aceea de a fi un partener pe termen lung pentru oameni, furnizând servicii și produse la cel mai înalt standard de calitate.
Compania din care vei face parte este un start-up in domeniul leasing-ului operational, cu o flota diversificata de masini, inclusiv marci premium.

Locatie: Bucuresti, Bulevardul Pipera, nr. 1, cladirea Agrinvest

Descrierea companiei

GABTEO HR – Companie de Consultanta, Executive Search, Head-Hunting si Recrutare de Personal.

Domenii de expertiza: Retail, Financiar – Bancar, FMCG, Contabilitate, BPO, IT, Pharma, HoReCa, Resurse Umane, Inginerie, Auto, Asigurari, Transporturi, Agribusiness, Servicii

Publicat 29 Apr. 2024 Reactualizat 21 Mai 2024 Expiră 29 Mai 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.