Asistent/a | Administrativ & Front-Office
GABTEO Consult SRL
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Cerinte:
- 2 ani experienta de lucru in domeniul administrativ / relatii clienti / back office;
- Limba Engleza – nivel mediu/conversational;
- MS. Office – nivel avansat;
- Excelente abilitati de comunicare, autodisciplina, determinare si orientare catre solutionarea problemelor;
- Atitudine pozitiva si o dorinta continua de a invata;
- Responsabilitate, integritate, proactivitate, atentie la detalii;
- Orientare catre dezvoltare personala si profesionala, inclusiv prin oferire si primire feedback.
Descrierea jobului
Responsabilitati:
Clientul nostru este un grup de companii fondat în 1994, ce ofera servicii in zona de:
Compania din care vei face parte este un start-up in domeniul leasing-ului operational, cu o flota diversificata de masini, inclusiv marci premium.
Locatie: Bucuresti, Bulevardul Pipera, nr. 1, cladirea Agrinvest
- Intampinarea clientilor si partenerilor care ajung la sediul companiei si directionarea lor catre colegi;
- Preluarea facturilor primite pe e-mail si directionarea acestora catre departamentul Financiar-Contabil;
- Primire si inregistrare corespondentei, dar si a amenzilor pentu refacturare;
- Gestionarea Drive-ului (ex.: actualizarea documentelor fiecarui autovehicul din flota, in folderele "flota auto", etc);
- Crearea si transmiterea pe E-mail a ofertei initiale de Leasing Operational catre clienti, inscrierea ofertelor in Opis;
- Postarea facturilor in SEAP;
- Mentinerea relatiei si preluarea solicitarilor din partea clientilor existenti (telefon/mail);
- Realizarea activitatilor de protocol la birou (primire invitati, organizare intalniri, pregatirea salilor de sedinta);
- Organizarea calatoriilor de afaceri (rezervari hoteluri, avion, transport).
- Abonament premium servicii medicale Regina Maria;
- Oportunitati de invatare si dezvoltare;
- Concediu anual 24 zile;
- Decontare transport;
- Evenimente impreuna cu echipa.
Clientul nostru este un grup de companii fondat în 1994, ce ofera servicii in zona de:
- soluții de finanțare pentru autovehicule;
- logistica si rent a car;
- servicii financiare;
- transport persoane cu șofer dedicat.
Compania din care vei face parte este un start-up in domeniul leasing-ului operational, cu o flota diversificata de masini, inclusiv marci premium.
Locatie: Bucuresti, Bulevardul Pipera, nr. 1, cladirea Agrinvest
Descrierea companiei
GABTEO HR – Companie de Consultanta, Executive Search, Head-Hunting si Recrutare de Personal.
Domenii de expertiza: Retail, Financiar – Bancar, FMCG, Contabilitate, BPO, IT, Pharma, HoReCa, Resurse Umane, Inginerie, Auto, Asigurari, Transporturi, Agribusiness, Servicii
Publicat
29 Apr. 2024
Reactualizat
21 Mai 2024
Expiră
29 Mai 2024
Joburi similare