Area Sales Manager | Coordonator vanzari bricolaj

ZOOMHR Romania - 1 poziție
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Industrii
Permis conducere

Candidatul Ideal

Area Sales Manager
Clientul nostru este o companie cu peste 18 ani experienta in comercializarea unei game vaste de produse (elemente de asamblare, accesorii mobilier si porti, scule si unelte, echipamente bricolaj etc).

Candidatul ideal:
  • Experienta in vanzari de minimum 5 ani;
  • Experienta in managementul echipei de minimum 3 ani;
  • Persoana analitica, capabila sa obtina, sa structureze si sa analizeze informatiile relevante;
  • Experienta in intocmire /prognozare si monitorizare a incadrarii in bugetele alocate;
  • Cunostinte avansate de operare PC – in special Excel;
  • Disponibilitate pentru deplasari in zona arondata – 2 -3 nopti/saptamana;
  • Studii universitare;
  • Permis conducere categ. B.
Abilitati personale:
• Usurinta in exprimarea ideilor, deprinderea de a vorbi in public;
• Bune abilitati de organizare, comunicare si negociere;
• Bune abilitati de leadership, team & time management;
• Abilitatea de a fi model/mentor pentru oamenii din subordinea sa;
• Orientat catre rezultate;
• Capacitate de relationare interumana si de lucru in echipa;
• Capacitate de concentrare in conditii de stres;
• Capacitate de analiza si sinteza;
• Grad ridicat de flexibilitate;

Descrierea jobului

Zona arondata: Nord – Estul Romaniei – regiune organizata in 3 zone, respectiv 3 agenti de vanzari in subordine, care acopera 13 judete (SV, BT, NT, IS; MS, HR, SB, BV, CV; BC, VS, VN, GL)
Adresabilitate: clientii sunt revanzatori - magazine de profil Bricolaj, traditionale, locale (judetene, municipale) cu unul sau mai multe puncte de lucru

Responsabilitati:
  • Gestioneaza clientii din zona alocata si coordoneaza agentii din subordine, in acord cu politicile si obiectivele companiei;
  • Asigura indeplinirea obiectivelor de vanzari si incasare pe zona alocata;
  • Asigura planificarea, coordonarea si controlul activitatii de vanzare in teritoriu;
  • Identifica oportunitatile de dezvoltare a zonei ,propune planuri si bugete,monitorizeaza concurenta;
  • Participa la negocieri cu lanturile de magazine locale si la stabilirea conditiilor de colaborare cu acestea;
  • Respecta principiile si politica agreate la nivel de companie; se asigura de respectarea acestora de catre personalul din subordine;
  • Controleaza si raspunde de incadrarea in bugetul de cheltuieli alocat;
  • Planifica saptamanal activitatea personalului din subordine, le dezvolta competentele si le evalueaza periodic performantele;
  • Realizeaza raportari periodice catre conducerea companiei.

Descrierea companiei

LeadUp Academy este o companie de recrutare cu proiecte la nivel naţional.

Din Octombrie 2018 avem o noua imagine si un nou nume: ZOOMHR Romania.

Detalii despre joburile disponibile gasiti pe www.zoomhr.eu

Ne puteti trimite CV-ul dvs pentru un job la adresa team@zoomhr.eu

Publicat 12 mai 2022 Expiră 11 iun. 2022
Joburi similare

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.