Analist servicii client - call center

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Studii
Salariu Nespecificat
Limbă străină Nespecificat
Industrii Nespecificat
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

- Studii medii/studii superioare
- Foarte bune abilitati de comunicare
- Receptivitate, usurinta in exprimare
- Orientare catre client
- Bun ascultator
- Foarte bune aptitudini de negociere si persuasiune
- Capacitate de lucru in conditii de stres.

Descrierea jobului

- Raspunde in timpul stabilit la apelurile telefonice primite
- Ofera informatii exacte, corecte si rapide clientului , ceea ce implica identificarea imediata a nevoii/problemei/nemultumirii clientului, conditia necesara realizarii acestui obiectiv fiind cunoasterea temeinica a tuturor informatiilor
- Ofera clientului informatii despe serviciile oferite, este la dispozitia sa pentru a-l servi si a-i oferi tot suportul ncesar
- Introduce in aplicatia dedica call center-ului informatiile referitoare la apelurile primite
- Tine evidenta apelurilor primite si a obiectului acestora
- Colaboreaza cu ceilalti colegi din cadrul Directiei Daune, dar si din cadrul celorlaltor birouri/servicii/departamente in vederea identificarii celor mai bune mijloace pentru a raspunde intr-un mod profesionist solicitarilor venite de la clienti si a le oferi acestora informatii cat mai precise
- Participa permanent la toate programele de instruire si formare pe care le ofera compania si la toate sesiunile de instruire si reinstruire pe proiectul pe care este alocat
Publicat 15 oct. 2021 Expiră 14 nov. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos