Candidatul Ideal
Cerintele postului:
- Studii superioare de specialitate economice sau tehnice
- Experiență de minimum 3 ani în lucrul cu baze de date, analiză și raportare
- Experiența în domeniul asigurărilor constituie un avantaj
- Cunoștințe foarte bune MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
- Limbi străine - engleza
- Foarte bună adaptabilitate și capacitate de reacție rapidă la solicitări
- Foarte bune capacități de relaționare
- Abilitatea de a lucra în echipă, atenție la detalii
- Studii superioare de specialitate economice sau tehnice
- Experiență de minimum 3 ani în lucrul cu baze de date, analiză și raportare
- Experiența în domeniul asigurărilor constituie un avantaj
- Cunoștințe foarte bune MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
- Limbi străine - engleza
- Foarte bună adaptabilitate și capacitate de reacție rapidă la solicitări
- Foarte bune capacități de relaționare
- Abilitatea de a lucra în echipă, atenție la detalii
Descrierea jobului
Responsabilitatile postului:
- Elaborează rapoarte tehnice și de business pe baza informațiilor colectate din diferite sisteme informatice și baze de date ale companiei
- Dezvoltă și implementează scripturi, soluții de raportare, îmbunătățește capabilitățile de raportare pentru a asigura automatizarea rapoartelor/proceselor
- Dezvoltă și generează rapoarte periodice și ad-hoc la cererea conducerii sau din proprie inițiativă în scopul evidențierii tendințelor și cerințelor nou-apărute
- Analizează și raportează indicatorii de performanță pentru portofoliul de asigurări, conform standardelor de raportare interne
- Acordă asistență în procese conexe sau suport către alte departamente
- Elaborează rapoarte tehnice și de business pe baza informațiilor colectate din diferite sisteme informatice și baze de date ale companiei
- Dezvoltă și implementează scripturi, soluții de raportare, îmbunătățește capabilitățile de raportare pentru a asigura automatizarea rapoartelor/proceselor
- Dezvoltă și generează rapoarte periodice și ad-hoc la cererea conducerii sau din proprie inițiativă în scopul evidențierii tendințelor și cerințelor nou-apărute
- Analizează și raportează indicatorii de performanță pentru portofoliul de asigurări, conform standardelor de raportare interne
- Acordă asistență în procese conexe sau suport către alte departamente
Descrierea companiei
Beneficii:
- Pachet salarial competitiv
- Tichete de masă
- Oportunitate de a face parte dintr-o companie multinațională cu o echipă în creștere în România
- Oportunități de dezvoltare profesională reală
Joburi similare
- 13 Oct. 2025
SPECIALIST ARHITECTURĂ DATE ȘI SISTEME DE RAPORTARE
E.ON Asist Complet
Cluj-Napoca, Sibiu, Targu-Mures