Publicat 27 Iun 2006 | Reactualizat 29 Iun 2006 | Expiră 28 Iul 2006

ANALIST MARKETING

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Profilul candidatului:

•realizeaza prezentari ale rapoartelor
•experienta minim 1 an intr-o firma de cercetari de marketing pe profilul analiza date
•studii superioare de marketing
•cunostinte avansate de limba franceza si engleza
•cunostinte excelente (dovedite) de Excel, PowerPoint, Word si un program de gestiunea/ utilizarea bazelor de date
•experienta in lucrul cu bazele de date si generarea de rapoarte
•spirit deschis, atitudine pozitiva
•capacitate de organizare si de planificare a timpului

Descrierea jobului

Responsabilitati:

•construieste si gestioneaza rapoarte de analiza a vanzarilor, la nivel de magazin si subdiviziune a acestuia
•calculeaza si comunica indicatorii de performanta
•urmareste eficienta campaniilor de promovare a vanzarilor si a celorlalte actiuni de marketing
•realizeaza rapoarte legate de preturi
•gandeste si construieste alte rapoarte de marketing legate de activitatea comerciala a magazinului si de concurenta
•realizeaza prezentari ale rapoartelor

Avantajele AUCHAN:

- veti putea participa la crearea primului hipermarket Auchan in Romania, care face parte dintr-un proiect ambitios si interesant
- veti putea beneficia de formare profesionala inainte de preluarea functiei, cat si pe toata durata indeplinirii functiei alaturi de noi
- veti avea acces la experienta unica a grupului, facand parte dintr-o echipa de oameni profesionisti si responsabili, pasionati de comert
- veti fi incurajati sa va dezvoltati si sa promovati in cadrul companiei
- renumeratie si pachet de beneficii atractive

... si desigur dinamismul, atmosfera colegiala, entuziasmul ... tot ceea ce inseamna Auchan!

Descrierea companiei

Auchan este unul din lanturile comerciale cele mai importante la nivel mondial, cu magazine in peste 11 tari pe 3 continente si reunind mai mult de 170.000 de colaboratori. In cei peste 40 de ani de existenta, Auchan s-a dezvoltat continuu si a ramas fidel scopurilor si valorilor care au stat la baza crearii sale. Valorile care ne anima sunt: Incredere. Participare. Evolutie.

Expirat
ANALIST MARKETING  -  MGV Distri-Hiper SA- Hipermarket Auchan