Publicat 05 Oct 2007 | Reactualizat 17 Oct 2007 | Expiră 19 Oct 2007

ANALIST MARKETING

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

-Studii superioare - ştiinţe economice, marketing, statistică, sociologie);
-Experienţă practică de 1-2 ani n domeniu constituie un avantaj;
-Limba engleză;
-Cunoştinţe IT—utilizator curent al MS Office;
-Persoană ordonată, cu spirit organizatoric dezvoltat, capabilă să planifice şi să urmărească n execuţie un proiect;
-Orientare spre detalii, capacitate de organizare/gestionare timp;
-Nivel ridicat de implicare, muncă n echipă;

Descrierea jobului

-Iniţierea şi realizarea analizei pieţei şi comportamentului consumatorilor;
-Definirea şi dezvoltarea instrumentelor şi metodelor de cercetare de piaţă;
-Dezvoltarea metodologiei de analiză şi cercetare de piaţă, a formularelor alternative pentru instrumentele de cercetare, precum şi urmărirea feedback-ului acestora;
-Dezvoltarea permanentă şi continuă a bazei de date cu informaţii specifice cercetării de piaţă;
-Pregătirea proiectelor individuale de cercetare a pieţei, realizarea monitorizării şi analiză;
-Participă la dezvoltarea strategiei de marketing, a planurilor de dezvoltare de piaţă pe termen lung şi alte activităţi ale departamentului;
-Strângerea şi procesarea informaţiilor pentru raportarea către management sau pentru departamentul de relaţii publice;
-Informarea periodică a clienţilor interni prin rapoarte periodice;
-Furnizarea de informaţii în scopul planificării de gaze, planului de afaceri, analize macro-economice, analize ale mediului energetic;
-Analiza şi colectarea solicitărilor de la departamente specializate referitor la cercetări de piaţă şi monitorizări;
-Participarea la licitaţii pentru selectarea furnizorilor de cercetări de piaţă şi sondaje şi informarea acestora cu privire la obiectivele cercetării de piaţă;
-Gestionarea integrală a furnizorilor aleşi, evaluarea respectării termenilor contractuali şi evaluarea calităţii furnizorilor;
-Evaluarea rezultatelor din cercetarea de piaţă şi propunerea de măsuri în baza rezultatelor cercetării;
-Gestionarea integrală şi organizarea sondajelor de evaluare a satisfacţiei clienţilor.
Se oferă:
- training intensiv la locul de muncă într-o echipă competentă;
- posibilitatea dezvoltării unei cariere de succes într-o companie multinaţională

Descrierea companiei

E.ON Gaz Romania, componenta a concernului E.ON, activeaza in domeniul industriei gazelor, fiind specializata in furnizarea si distributia gazelor naturale. Cu o traditie de peste 30 de ani in industria gazelor naturale, E.ON Gaz Romania se constituie intr-unul din jucatorii cei mai importanti de pe aceasta piata, asigurand gaze naturale pentru mai mult de 20 de judete din partea de nord a tarii. Concernul E.ON, cu un numar de peste 70.000 de angajati, este unul din liderii mondiali care activeaza in domeniul energetic, oferind servicii integrate de furnizare a energiei electrice si a gazelor naturale.

Expirat
ANALIST MARKETING  -  E.ON Gaz Romania