Publicat 14 Iul 2021 | Reactualizat 24 Iul 2021 | Expiră 13 Aug 2021

Analist Financiar

1 post |  Aplicare externa
Ai aplicat
Aplică
Nu uita să îți finalizezi aplicarea pe site-ul angajatorului! Vei avea mai multe șanse de a fi chemat la interviu.

Candidatul ideal

We are looking for someone who has some experience with financial administration such as invoices and payment settlements.

Descrierea jobului

Our story (the bitesize version)
Since our first delivery in 2000, we’ve grown from a small business in the Netherlands to become a global food delivery giant, as Just Eat Takeaway. We now operate across 24 countries, from Berlin to Brisbane!

As an Customer Service Administrative employee, you will be the advisor who provides the best (administrative) advice to your colleagues, so that not only they, but also the customers are in good hands.

What you'll do
The CS Admin is responsible for a well organized financial and contractual administration for one or multiple countries and is also responsible for processing financial and sensitive customer service requests from restaurants. The CS Admin also stays in regular contact with the Customer Service Supervisors and Agents, as well as the Takeaway.com accounting department.

  • Responsible for the financial administration of all accounts (invoices, credit invoices, payment reminders, commission settings, bank details, debt collection, payment settlements) as well as (re)sending (credit)invoices and/or other financial documents to restaurants
  • Responsible for maintaining an updated and organized administration by archiving essential administrative documents
  • Responsible for sending out all invoices, copies and reminders to restaurants
  • Responsible for processing contractual terminations of restaurants (in case of ownership changes, bankruptcy, termination, and so on) settling open invoices and payment arrangements
  • Responsible for communication with the accounting department of Takeaway.com checking on incoming payments
  • Responsible for answering to complex, non-standard, invoicing questions of restaurants, which cannot be dealt with by Customer Service Agents/Supervisors
  • Executing debt collection and/or arranging payment settlements, according to the guidelines provided by the Manager Customer Services
  • Keeping all internal financial information as well as other delicate information confidential
  • Reporting to the Manager Customer Services about progress made and accomplished results ​

Are you the one?
  • Relevant education at MBO- level (administration or accountancy)
  • Preferably experience in setting up and keeping up a well-organized administration
  • Good communicator, internally within his/her team & company, and externally towards accounts
  • Accurate and efficient
  • Strong numerical insight
  • Customer friendly and solution oriented
  • Accurate and well organized: especially within the field of contractual agreements, administration and finance
  • Reliable, teamplayer

Here is our offer
  • Work for a fast-growing, international eCommerce company;
  • Competitive salary;
  • Premium Health Insurance;
  • A challenging environment that will stimulate you to grow as a professional;
  • Informal work atmosphere;
  • A dynamic work environment with a culture that is open, innovative and performance-orientated

Descrierea companiei

La Takeaway, suntem mândri că suntem una dintre cele mai importante piețe de livrare a produselor alimentare din lume. De când am început, din 2000, ne-am concentrat asupra scopului nostru: să conectăm consumatorii înfometați și restaurantele grozave prin intermediul platformei noastre. Astăzi suntem un grup internațional de oameni dedicați, pasionați, care sunt onorați să spună: „Suntem Takeaway.com”.

Takeaway funcționează după cele trei valori principale ale noastre:

1. Conducere - conducem pe piețele noastre, în produsul nostru și în serviciul nostru. Ne străduim să oferim cea mai bună experiență de comandă a alimentelor. Ne concentrăm pe aspectul proprietății individuale și ne ocupăm de propria noastră dezvoltare.

2. Livrare - vrem să oferim mai mult decât ceea ce promitem. Adăugăm valoare și căutăm modalități inteligente de a face lucrurile. Prin urmare, păstrăm lucrurile simple, dar eficiente. Încercăm lucrurile muncind din greu și suntem muniți.

3. Îngrijire - avem grijă de consumatorii și restaurantele partenere, prin înțelegerea nevoilor lor. Ne îngrijim unii pe alții ascultând și arătând respect. Acesta este cel mai important motiv pentru care venim zilnic la muncă. Ne îngrijim cu adevărat unul de celălalt și când pășim în birou, ne simțim imediat ca acasă.

Oamenii care lucrează la Takeaway.com sunt cel mai mare atu al companiei noastre. Avem aproximativ 2400 de angajați în opt birouri pentru a oferi cel mai bun serviciu clienților noștri. A lucra cu noi înseamnă a vă alătura unei companii cu spiritul unei start-up-uri, dar cu dimensiunea unei organizații corporative.

In echipa Takeaway veți avea șansa să: • Fiți parte a mediului în continuă schimbare și dinamică • Profitați de noi oportunități și provocări • Gândiți-vă ca proprietar, nu ca executor • Fiți înconjurat de oameni extrem de motivați și ambițioși • Aveți libertatea de a începe propriile inițiative

Aici vă puteți dezvolta cariera în domeniul:

• Vânzări, servicii pentru clienți și expediere • Servicii pentru parteneri • Operațiuni și logistică • Conducătorii auto

Aplicați astăzi și alăturați-vă echipei noastre!

Ai aplicat
Aplică
Nu uita să îți finalizezi aplicarea pe site-ul angajatorului! Vei avea mai multe șanse de a fi chemat la interviu.
Analist Financiar  -  SC HELLOHUNGRY SA

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close