Publicat 02 Oct 2014 | Expiră 03 Nov 2014

Analist de afaceri_ Cercetare Piata & Geo - Marketing

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Studii:
- Studii universitare finalizate - marketing / statistică / cibernetică / sociologie.

Experienţa în muncă:
- Minimum 2 ani experienţă relevantă în domeniul cercetării de piaţă;
- Experienta in zona de client service din agentii de cercetare de piata sau intr-un departament de market research dintr-o companie multinationala (telecom, banci comerciale sau FMCG);
- Experienţă in toate fazele cercetarii de piaţă (design, analiza si raportare) pentru o varietate de metodologii (online, CATI, focus group, etc.);

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
- Cunostinţe Microsoft Office (ex: Word, Excel, PowerPoint, Outlook) şi de asemenea pachete de analiză statistică (SPSS, Statistica, SAS);
- Limba engleză fluent, vorbit si scris;
- Proactivitate şi determinare, gandire analitică;
- Cunoasterea tehnicilor de cercetare de piaţă;
- Experienţă în transpunerea cerinţelor în obiective de cercetare de piaţă;
- Creativitate în soluţionarea solicitărilor/ problemelor apărute;
- Bune abilitaţi de comunicare verbala, scrisă şi interpersonală, precum şi abilitaţi de prezentare, capacitatea de a lucra in echipa;
- Orientare catre detaliu, persoană organizată cu abilitaţi de management al timpului alocat proiectelor, abilitaţi de a finaliza analize, rapoarte intr-un timp scurt, capacitate de a lucra sub presiune;
- Flexibilitate şi capacitatea de a realiza multiple responsabilitati;
- Abilitati avansate de analiza si sinteza;
- Abilitati avansate de organizare si planificare.

Descrierea jobului

SCOP: Asigură planificarea şi executarea studiilor de cercetare de piaţa pentru o mai buna intelegere a pieţei şi a nevoilor consumatorului, a percepţiilor şi a comportamentului cu privire la produsele / serviciile de telecom noi şi / sau existente.

Responsabilităţile:
- Identifică necesarul de cercetare de piaţă al principalilor clienţi interni (Proposition, Segmentare, Product Development, Vanzări, Comunicare, Retenţie, Customer Experience etc.) şi al Companiei, defineşte metodologia de cercetare pentru fiecare cerinţă, defineste / validează chestionarele, planifică şi monitorizează timpul de implementare şi validează corectitudinea rezultatelor cercetarii;
- Identifica soluţia cea mai eficientă din punct de vedere al continutului si costului / proiect;
- Prezintă rezultatele cercetarilor de piaţă clienţilor interni si recomandarile Compartimentului Cercetare de Piata & Geo-Marketing şi solicită propuneri de acţiuni pe bază rezultatelor de la clienti;
- Analizeaza şi sintetizeaza factorii de piaţă relevanţi care afectează compania pe piaţa de telecom;
- Furnizează analize customizate pentru diferite cerinţe ad-hoc, folosind bazele de date rezultate din cercetarile de piaţă anterioare;
- Furnizează analize complexe de telecom (profile de clienţi, recomandări de produse sau promoţii) utilizand atat datele de cercetare de piaţă, cât şi datele de competiţie şi datele interne ale Companiei;
- Detine rol de consultant în cadrul echipelor de afaceri multi-funcţionale, cu scopul de a întegra alte surse de informaţii si de a ajuta la punerea în practică a rezultatelor cercetarilor de piaţă.

Descrierea companiei

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste  143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.

Expirat
Analist de afaceri_ Cercetare Piata & Geo - Marketing  -  Telekom Romania Communications S.A.

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close