Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Analist Call Center - perioada determinata

DISTRIGAZ SUD RETELE S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Experiență, calificări, cunoștințe și abilități:

  • Studii medii finalizate cu diplomă de bacalaureat;
  • Experiență de minimum 1 an în relația cu clienții;
  • Bune cunoștințe de operare a pachetului MS Office (Word, Excel);
  • Bune competențe de comunicare verbală și scrisă;
  • Competențe de gestionare a relației cu clientul și a situațiilor conflictuale;
  • Capacitate de lucru sub presiune (client, timp);
  • Bune abilități de relaționare și de lucru în echipă.

Descrierea jobului

 

 

La Distrigaz Sud Rețele, dorim să venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri și să îi ajutăm să își atingă obiectivele, într-un mod eficient. Căutăm oameni talentați, care să pună clienții în centrul a tot ceea ce facem.

În prezent, căutăm o persoană care să aibă bune abilități de comunicare, pentru a se alătura BIROULUI CALL CENTER, în calitate de ANALIST CALL CENTER (contract perioadă determinată - 12 luni).

Dacă îți dorești să faci următorul pas în carieră, alături de o echipă competitivă și profesionistă, trimite-ne CV-ul tău. Ne poți ajuta să construim un viitor mai bun. Totul începe cu angajati remarcabili. Totul începe cu tine.

 

Ce vei face:

  • Vei gestiona eficient apelurile telefonice, pentru a răspunde prompt solicitărilor și sesizărilor clienților.
  • Vei apela clienții care și-au manifestat dorința de a fi contactați.
  • Vei contacta clienți pentru: welcome call, promovare servicii/ produse, sondaje de opinie.
  • Vei răspunde în scris clienților la solicitările și sesizările înregistrate prin platforme online.
  • Vei înregistra informațiile primite de la clienți și terți în sistem, conform procedurilor existente.
  • Vei actualiza baze de date prin apelarea clienților și înregistrarea datelor în sistem.
  • Vei înregistra și trata solicitările telefonice în conformitate cu prevederile interne și cele legale.
  • Vei colecta informațiile necesare de la departamentele implicate pentru a le pune la dispoziția clienților telefonic sau în scris prin platforme digitale de comunicare.
  • Vei propune actiuni și măsuri de optimizare a proceselor generate de activitatea proprie sau din colaborarea cu alte departamente, în vederea creșterii gradului de satisfacție a clienților.
  • Vei promova produsele și serviciile companiei către clienți.
  • Vei asigura suport în activitatea desfășurată noilor angajați. 

 

         Beneficii:

  • Asigurare medicală privată pentru tine și familie;
  • Acces la un program de dezvoltare personală și profesională;
  • Tichete de masă;
  • Concediu de odihnă extins, în funcție de vechimea în muncă;
  • Primă de vacanță.

 

Doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu.

În cazul în care optezi să ne transmiți datele tale cu scopul de a candida pentru poziția menționată în prezentul anunț, te rugăm să iei cunoștință despre prevederile Notei de informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal ale candidaților: https://www.distrigazsud-retele.ro/wp-content/uploads/2023/01/Nota-de-informare-candidati.pdf

Descrierea companiei

Distrigaz Sud Rețele, filiala a ENGIE România, este liderul distribuției de gaze naturale în România. Cu o expertiză de peste 47 de ani în acest domeniu, compania deține contracte de concesiune pentru distribuția de gaze naturale în 1.358 de localități, pe raza a 20 de județe din sudul și centrul României și a municipiului București, gestionând o rețea de distribuție de peste 22.500 de km.

Publicat 6 Mart. 2024 Reactualizat 5 Apr. 2024 Expiră 5 Apr. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.