Agenti Call Center Inbound cu limba italiana IASI
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
1. Agenti Call Center Inbound Sectorul Bancar;
2. Agenti Call Center Inbound Sectorul Telecomunicatii;
3. Operatori Call Center Inbound + Vanzari Sectorul Telecomunicatii.
Esti resursa ideala daca ai:
- Abilitati excelente de comunicare si persuasiune;
- Cunostinte bune de limba italiana si competenta solida in utilizarea PC-ului;
- Abilitati excelente de invatare, dorinta de a te perfectiona si evolua profesional;
- Curiozitate si deschidere mentala si rabdare;
- Experienta anterioara de agent de call center inbound sau outbound vanzari, costituie un avantaj!
Descrierea jobului
Atributii si responsabilitati ale agentului de call center inbound:
- Gestionarea volumelor mari de apeluri primite de la clienti; ︁︀︂︃︃︈︁︁︉︂
- Identificarea nevoilor clientilor, clarificarea si verificarea informatiile primite;
- Furnizarea de solutii viabile si rezolvarea problemelor in timp util, folosind cunostintele dobandite in training si informatiile din knowledge management system;
- Identificarea oportunitatilor de upsell si cross-sell, furnizarea de detalii despre produse, oferte de servicii, preturi;
- Inregistrarea si documentarea apelurilor, actualizarea informațiilor, pentru imbunatatirea calitatii serviciilor;
- Indeplinirea parametrilor de performanta adica satisfactia clientilor, obiectivele de vanzari volumul apelurilor si calitatea apelurilor, urmarind „scriptul”, si respectand fluxul si modul de lucru prestabilit;
- Participarea la formarea continua pentru a-si imbunatati abilitatile si cunostintele.
Ce include oferta?
Tip contract: Full time sau Part time
Contract: perioada nedeterminata cu perioada de proba;
Salariu: fix de incadrare lunar care variaza in functie de competentele si experienta ta + bonuri de masa in valoare de 35 Lei, plus bonusuri de performanta;
Orar: 30h sau 40h pe saptamana de luni pana sambata, 8 ore/zi, in intervalul 09:00- 21:30 sau 10.00-19.00;
Formare profesionala: training platit de companie cu personal calificat.
Abia asteptam sa ne cunoastem!
Descrierea companiei
Grupul Open Mind a fost înființat în anul 2007 urmând ca în câțiva ani să devină leader pe piața din România în sectorul Business Process Outsourcing, impunându-se prin calitatea serviciilor oferite. În 2010, Open Mind își dublează numărul de angajați prin deschiderea unei noi filiale în Brașov. În 2016 încă o altă filială ia naștere în orașul Botoșani.
Activitățile din cadrul companiei nostre sunt: televanzarea proactivă (Teleselling/Outbound calls), și Telemarketing, stabilirea întâlnirilor de afaceri în sectorul business. Atât în sediul de la Brașov cât și în Iași avem și proiecte Inbound de asistentă tehnică software și hardware în domeniul IT- Information Technology și asistentă clienți.
Munca noastră presupune contacte cu diferite persoane zi de zi. Atitudinea și profesionalismul la telefon, comunicarea pozitivă, cum să fii persuasiv, empatia, capacitatea de a construi relații interumane cu clienții, precum și modul în care se desfășoară o convorbire telefonică, toate aceste noțiuni sunt explicate pentru fiecare proiect în parte, în cadrul training-ului inițial. Formarea continuă este de asemenea asigurată și structurată în funcție de nevoile profesionale de perfecționare ale fiecărui angajat în parte.
- 23 Mai 2024
Operator call center inbound/outbound – limba portugheza
EUROPE ENERGY SERVICE S.R.L.
Timisoara3300 RON net / lună - 30 Mai 2024
AGENT CALL CENTER
TERMENE JUST SRL
Ploiesti, Baicoi, Baltesti și alte 2 orașe2800 - 4300 RON net / lună -