Candidatul Ideal
- Studii medii absolvite – in domeniul tehnic reprezinta avantaj;
- Experienta de minimum 1 an in vanzari;
- Experienta in domeniul tamplariei, PVC, aluminiu – reprezinta avantaj;
- Permis de conducere categoria B;
- Capacitatea de a lucra eficient in echipa, insa si individual;
- Aptitudini interpersonale si de comunicare excelente;
- Cunostiinte de operare in Pachetul Microsoft Office;
- Capacitate organizationala dezvoltata;
- Capacitate decizionala si asumarea responsabilitatii;
- Atentie distributiva si orientare spre detalii;
- Capacitate ridicata de invatare si adaptare.
Descrierea jobului
- Elaborarea documentatiei de ofertare pentru produsele si serviciile companiei;
- Identificarea si contactarea potentialilor clienti, prezentarea portofoliului de produse si servicii;
- Promovarea produselor si serviciilor noi catre clientii existenti;
- Colectarea si analizarea informatiilor despre clienti din diverse surse (online, vizite pe teren, analize directe);
- Actualizarea permanenta a bazei de date a clientilor cu informatii relevante;
- Oferirea de consultanta post-vanzare, adaptata caracteristicilor produselor si nevoilor clientilor;
- Contributia activa la extinderea portofoliului de clienti;
- Realizarea de prezentari si demonstratii de produs pentru clienti;
- Preluarea comenzilor, organizarea livrarilor si gestionarea documentelor aferente;
- Gestionarea incasarilor de la clienti si respectarea termenelor de plata;
- Studierea materialelor de prezentare (cataloage, site-uri, fise tehnice) pentru aprofundarea cunostintelor despre produse;
- Intocmirea rapoartelor de activitate solicitate (vanzari, incasari etc.);
- Redactarea ofertelor comerciale si incheierea contractelor;
- Elaborarea materialelor documentare necesare activitatii.
Beneficii:
- Salariu motivant;
- Tichete de masa de 40 lei/zi lucrata;
- Bonus din vanzari;
- Asigurare medicala la Regina Maria;
- Prime de sarbatori;
- Masina de serviciu.
Descrierea companiei
Humangest România face parte din SGB Humangest Holding, un grup cu capital integral italian, specializat în servicii și consultanță în domeniul resurselor umane.
Ne dorim să fim un partener de încredere pentru organizațiile cu care colaborăm, oferindu-le nu doar candidați potriviți, ci și soluții inteligente, adaptate realităților și provocărilor actuale din piața muncii.
Punem la dispoziție o gamă variată de servicii, menite să sprijine companiile în toate etapele activităților de HR:
- Recrutare și selecție de personal
- Leasing de personal
- Administrare de personal și payroll
- Evaluarea performanțelor angajaților
- Training
- Consiliere Outplacement
Credem în parteneriate construite pe încredere, transparență și o bună înțelegere a fiecărui context de business. La Humangest, punem oamenii în centrul fiecărei soluții – pentru că știm că succesul începe cu echipe bine alese și bine susținute.


