Candidatul Ideal
Experiență în FMCG, preferabil în roluri precum: Trade Marketing, Brand Developer, Key Account Executive, Sales Representative etc.
Cunoștințe solide despre canalele Traditional Trade și HoReCa.
Înțelegerea mecanismelor de promovare, merchandising și activări în piață.
Abilități excelente de comunicare și relaționare.
Gândire analitică și orientare către rezultate.
Cunoștințe MS Office (Excel, PowerPoint).
Permis auto categoria B și disponibilitate pentru deplasări.
Cunoștințe solide despre canalele Traditional Trade și HoReCa.
Înțelegerea mecanismelor de promovare, merchandising și activări în piață.
Abilități excelente de comunicare și relaționare.
Gândire analitică și orientare către rezultate.
Cunoștințe MS Office (Excel, PowerPoint).
Permis auto categoria B și disponibilitate pentru deplasări.
Descrierea jobului
Implementarea strategiei de brand în canalele Traditional Trade și HoReCa.
Dezvoltarea vizibilității în piață prin materiale de trade marketing (POSM, promoții, activări).
Monitorizarea și analizarea performanței brandurilor (sell-in, sell-out, share).
Participarea la negocierea și implementarea promoțiilor la nivel de clienți.
Identificarea de noi oportunități de listare și dezvoltare în teritoriu.
Vizite regulate în piață pentru a evalua execuția, prețurile și acțiunile competiției.
Colaborarea cu departamentele Vânzări, Marketing și Logistica pentru alinierea activităților.
Propunerea de idei noi pentru creșterea relevanței brandurilor în piață.
Monitorizarea bugetelor de trade marketing alocate canalelor gestionate.
Raportare periodică către management privind statusul proiectelor și rezultatele din piață.
Dezvoltarea vizibilității în piață prin materiale de trade marketing (POSM, promoții, activări).
Monitorizarea și analizarea performanței brandurilor (sell-in, sell-out, share).
Participarea la negocierea și implementarea promoțiilor la nivel de clienți.
Identificarea de noi oportunități de listare și dezvoltare în teritoriu.
Vizite regulate în piață pentru a evalua execuția, prețurile și acțiunile competiției.
Colaborarea cu departamentele Vânzări, Marketing și Logistica pentru alinierea activităților.
Propunerea de idei noi pentru creșterea relevanței brandurilor în piață.
Monitorizarea bugetelor de trade marketing alocate canalelor gestionate.
Raportare periodică către management privind statusul proiectelor și rezultatele din piață.
Descrierea companiei
Înființată în 1992, cu o experiență de peste 25 de ani în importul și distribuția de produse alimentare, băuturi alcoolice și nealcoolice. De Silva Exclusiv este deținătoarea unui portofoliu unic de mărci ce reprezintă simbolul calității și al luxului în toată lumea.
Încă de la început, obiectivul De Silva Exclusiv a fost oferirea unor produse premium și super-premium care se bucură de o recunoaștere internațională. Printre cele mai cunoscute mărci din portofoliul companiei se află: Toffifee, Merci, Dom Perignon, Moet & Chandon, Veuve Clicquot, Hennessy, Belvedere, Perrier, Vittel, Corny, Schwartau, Bahlsen.
În încheiere, vă invităm să cunoașteți întreaga ofertă de produse, în speranța ca acestea vă vor satisface exigențele impuse de bunul gust și de rafinament.
Încă de la început, obiectivul De Silva Exclusiv a fost oferirea unor produse premium și super-premium care se bucură de o recunoaștere internațională. Printre cele mai cunoscute mărci din portofoliul companiei se află: Toffifee, Merci, Dom Perignon, Moet & Chandon, Veuve Clicquot, Hennessy, Belvedere, Perrier, Vittel, Corny, Schwartau, Bahlsen.
În încheiere, vă invităm să cunoașteți întreaga ofertă de produse, în speranța ca acestea vă vor satisface exigențele impuse de bunul gust și de rafinament.
Joburi similare



