Locuri de munca

METRO CASH & CARRY ROMANIA SRL

Descrierea companiei

METRO este liderul comerţului cu ridicata la scară mondială. Certificarea “Top Employer 2023” ne plasează în topul celor mai buni angajatori din România și Europa, pentru al treilea an la rând. Compania operează în 35 de țări și numără peste 150.000 de angajaţi la nivel mondial. METRO oferă soluții personalizate pentru a satisface nevoile celor 24 milioane de clienți profesioniști atât din industria HoReCa, cât și din comerțul tradițional. Totodată, METRO stabilește noi standarde pentru viitor: orientare către client, soluții digitale și modele sustenabile de afaceri. Compania sprijină competitivitatea antreprenorilor și a afacerilor independente prin intermediul soluțiilor digitale și a serviciilor de livrare și contribuie la diversitatea culturală in domeniul comerțului cu amănuntul și ospitalității.



 



METRO  România a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti și a fost prima companie ce a adus pe piată din România un nou sistem de vânzare – cash&carry. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda.



 



De la intrarea pe piață, METRO și-a concentrat activitatea spre a oferi clienților o gamă variată de produse, la un raport bun calitate-preț. Pe baza legitimației METRO, clienții au access ușor la toată gama de produse și la serviciile de consultanță oferite în fiecare magazin de către echipele specializate.



 



Pentru a consolida parteneriatul său cu clienți profesioniști din industria ospitalera, METRO a inaugurat în 2008 Centrul de Pregătire în Gastronomie, cunoscut astăzi sub denumirea Academia de Gastronomie METRO, situat în magazinul din Militari, unde specialiștii oferă cursuri de gătit și servicii de consultanță gastronomică. De asemenea, Compania are un angajament puternic pentru piața de comerț din România, METRO continuându-și dezvoltarea programelor strategice,prin remodelări de magazine din rețeaua sa de distribuție, dar și în ceea ce privește sprijinirea producătorilor locali de legume prin programul “De-ale noastre” și comercianții tradiționali ( prin franciza LaDoiPasi).



 



Prin programul de franciză LaDoiPasi, METRO susține comercianții mici pentru a-și consolida afacerile, le oferă consultanță pentru remodelarea magazinelor, organizarea proceselor de vânzare și îmbunătățirea cifrelor de afaceri.



 



AveM milioane de oportunități ca tu să ni te alături! Te așteptăm să faci parte din echipa METRO!

Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.