Agent vanzari / Client account manager

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Studii
Salariu 1750 RON
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal


GuardianAngel Net, startup social din Municipiul Sibiu, angajeaza "responsabil vanzari/marketing, client customer care", cu norma part-time 4 ore/zi, salariu net de debut 1750 lei, care va fi crescut proportional cu vanzarile. Suntem la debutul campaniei de promovare si vanzare, deci este loc mult de crestere, desigur, pe nisa noastra specifica (med-tech, persoane vulnerabile).

Locul de munca este tip office, dotat complet, colectiv prietenos, dornic sa ajute persoanele vulnerabile, clientii si partenerii.

Este necesara si obligatorie prezenta zilnica, intervalul orar poate fi oricare din 10-14, 12-16, 14-18, atat cat sa se suprapuna minim 2 ,4 ore cu timpul de lucru al restului echipei (10-16). Se acorda laptop si telefon de serviciu. Suntem flexibili, adica acordam de ex invoiri de urgenta sau de o zi, doua, cu conditia realizarii task-urilor in termenele comunicate.
Cautam persoane cu atitudine suportiva, empatice, care sa inteleaga nevoile potentialilor clienti (persoane fizice- vulnerabile, cu boli cronice, acute, varstnici) si organizatii, medici etc , sa fie capabila de comunicare persuasiva si de implicare.
Limba romana este obligatorie (trebuie sa compuna e-mailuri, raspunsuri, sa adapteze machete de contracte, de comenzi, sa emita facturi, etc) iar Engleza macar la nivel mediu, de intelegere (vom avea si expunere externa, iar interfata aplicatiei este si in Romana si Engleza). De asemenea, obligatoriu trebuie sa utilizeze profesionist suita MS Office, in special MS Word si Excel).
Avand in vedere cerintele, sunt vizate persoanele cu studii economice, dar si tehnice, minim studii medii absolvite (pozitia este deci deschisa si studentilor).
Experienta ceruta este de minim un an pe pozitiii similare, pentru ca persoana sa se poata adapta usor (avem produse tehnologice, destul de sofisticate, cu caracter inovator) si trebuie sa detina macar competentele si abilitatile minimale pentru pozitii sau atributii similare, chiar daca pe alte tipuri de organizatii si produse, pentru a le putea transfera la noile cerinte din organizatie.

Descrierea jobului

Postul este disponibil incepand cu 15 mai, iar locul de munca este in centrul Mun. Sibiu (str Dorului nr 20C, sediul ORC Sibiu).
Produsul care va fi promovat si pentru care va raspunde angajatul este myInfo Band (www.myinfoband,eu), prezentat si la iLikeIT la ProTV in 28 Aprilie 2022.

Responsabilitatile specifice pozitiei:
-identifica potentiali clienti -organizatii si ii contacteaza si promoveaza serviciile/produsele in vederea achizitiei;
-identifica potentialii parteneri-promoteri, reselleri (organizatii,persoane fizice autorizate) si le prezinta serviciile, oportunitatile de colaborare, incheie si gestioneaza contractele si conturile acestora;
-genereaza in BackOffice profilele/conturile si introduce manual comenzile pentru:parteneri, reselleri, etc;
-tine evidenta stocurilor de subscriptii si produse din aplicatie, respectiv din firma, pentru a fi in concordanta si realiste;
-gestioneaza conturile de eMag si alte canale de vanzare similare (Amazon, olx, etc, ce vor fi create);
-raporteaza lunar stadiul indeplinirii task-urilor, in vederea intocmirii unui raport lunar al intreprinderii sociale;
-gestioneaza in aplicatia myInfoBand, din BackOffice, produsele, preturile, discounturile, promotiile, ofertele de preturi, pachetele;
-gestioneaza in aplicatia myInfoBand, din BackOffice, conturile/profilele de Promoteri, parteneri Reselleri, clientii organizatii si realizeaza lunar rapoartele cu privire la incasarile generate de acestia.
-gestioneaza in aplicatia myInfoBand, din BackOffice, conturile/profilele de Medic urgenta, unitati primiri urgenta, protocoalele cu acestea, conturle/profilele de medic familie, contractele cu acestia si alte tipuri de utilizatori medicali ai aplicatiei;
-tine legatura cu furnizorii (de servicii, produse) (gen bratari, stickere, carduri pvc, ambalaje, servicii suport administrative-Orange, RCS, etc);
-genereaza si transmite facturile pentru clientii organizatii;
- genereaza rapoartele de vanzari si emite ordinele de plata pentru :Promoteri, Reselleri, Medic familie, alte organizatii partenere.
Vanzarea a mai mult de 1000 subscriptii lunare timp de 3 luni consecutive, va aduce persoanei majorare salariala la 1000 euro net si marirea normei la full-time, fiind principalul criteriu de performanta. De asemenea, vanzarea de produse si subscriptii pe ALTE CANALE decat cele ale organizatiei, va fi recompensata ca oricarui Promoter extern, cu procent de 20 % din pretul pachetelor comandate de clienti.

Descrierea companiei

Suntem intreprindere sociala, prin urmare nu urmarim realizarea de profit, ci generarea de venituri pentru a sustine afacerea, angajatii (dorim pe viitor sa reusim inclusiv sa angajam persoane vulnerabile) si evident, sa ne dezvoltam.
Descrierea companiei este publicata la www.ganet.ro, dar suntem si pe facebook (GuardianAngel.NET) si pe instagram (guardianangel_net.ro).

Produsul care va fi promovat si pentru care va raspunde angajatul este myInfo Band (www.myinfoband,eu), prezentat si la iLikeIT la ProTV in 28 Aprilie 2022.
Publicat 4 mai 2022 Reactualizat 25 mai 2022 Expiră 3 iun. 2022
Joburi similare

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.