Publicat 04 Feb 2019 | Reactualizat 04 Mar 2019 | Expiră 07 Mar 2019

Agent Servicii Clienti Inbound Bucuresti

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

DESCRIEREA POSTULUI:

Preia solicitarile venite din partea clientilor persoane juridice pentru oferirea informatiilor si rezolvarea situatiilor si vinde reactiv serviciile companiei conform standardului de performanta agreat si a obiectivelor stabilite de departament.

Descrierea jobului

CERINTELE POSTULUI:

Preia si solutioneaza solicitarile venite pe telefon/email/fax/online din partea clientilor interni si externi, intr-o maniera eficienta, politicoasa si profesionista;
Identifica corect solicitarile clientilor, ofera raspunsuri corecte, se implica activ in rezolvarea problemelor semnalate de clienti,
Comunica verbala si in scris cu clientii si colegii intr-o maniera pozitiva, pastrand un ton amabil si profesionist.
Ofera solutii optime pentru companie si client, rezolvand in timp util si intr-o maniera profesionista solicitarile clientilor;
Proceseaza modificarile pe conturile clientilor conform solicitarilor primite de la acestia intr-un timp optim si eficient, respectand procedurile interne de lucru
Foloseste corect aplicatiile cu care lucreaza, astfel incat sa ofere informatii corecte si sa inregistreze corect solicitarile clientilor;
Inregistreaza solicitarile si reclamatiile clientilor in aplicatiile specifice si le proceseaza in conformitate cu instructiunile de lucru existente;
Codeaza fiecare apel primit conform regulilor de codare si respecta procedura de revenire client
Optimizeaza serviciile clientului si vinde reactiv servicii cu valoare adaugata conform obiectivelor comunicate de sefii ierarhici superiori;
Respecta structura de apel si formatul standard de omunica prin email cu clientii interni si externi
Urmareste stadiul solicitarilor inregistrate si contacteaza clientii atunci cand este cazul, pentru a le oferi informatiile necesare/stadiul solutionarii situatiei acestora (modificari, vanzari, etc);
Se asigura ca solicita, colecteaza, arhiveaza corespunzator toata documentatia necesara din partea clientilor pentru procesarea modificarilor solicitate.
Solicita ajutorul sefului direct ori de cate ori rezolvarea solicitarilor clientilor depaseste competenta proprie;
Duce la indeplinire sarcinile de serviciu, specifice activitatii de Call Center, trasate de superiorul direct;
Contribuie la perfectionarea profesionala a noilor sai colegi, oferind suport si schimband informatii cu acestia referitoare la proceduri, servicii, produse, etc.;
Informeaza/ofera feedback superiorilor privind disfunctionalitati, servicii si aplicatii informatice noi, imbunatatirea relatiei cu clientii, activitatea de call center, posibile fraude.
Se instruieste continuu legat de modificarile aparute in desfasurarea activitatii (instrumente de lucru, aplicatii, proceduri, produse, oferte, etc) si le aplica imediat in tratarea solicitarilor clientilor
Citeste emailurile, isi insuseste si aplica informarile legate de schimbarile aparute
Participa la testari/ traininguri/refreshment-uri, isi insuseste si aplica informatiile invatate
Participa activ la sedintele de echipa/departament si aduce plus de valoare in acestea
Respecta cu strictete programul de lucru (inceperea programului de lucru, pauzele, durata programului de lucru) si regulile de functionare ale departamentului comunicate de seful ierarhic
Atinge indicatorii de performanta stabiliti si comunicati de catre superiorii ierarhici
Primeste feedback din partea echipei de calitate si a superiorului direct legat de performantele si comportamentul avut si face impreuna cu acesta un plan de imbunatatire pe care-l duce la indeplinire
Cunoaste si aplica adecvat prevederile notelor interne, precum si a Legii 506 din 17/11/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice; - de updatat cu legea actuala
In cazuri deosebite poate fi convocat la serviciu pentru organizarea activitatii (cu respectarea Codului Muncii, Regulamentului Intern, CCM aplicabil si a legislatiei in vigoare).

*Numai candidatii selectati vor fi contactati.
Va rugam sa trimiteti CV-urile pana cel tarziu: 28.02.2019
Persoana de contact: Loredana Iosif

Descrierea companiei

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.

Expirat
Agent Servicii Clienti Inbound Bucuresti  -  Telekom Romania Mobile Communications S.A.

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close