Agent servicii clienti cu limba romana (lucru de la birou)
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Iata care sunt cerintele:
- Capacitatea de a scrie și vorbi fluent în limba romana
- Este necesar un nivel mediu (B2) de limba Engleza
- Disponibilitatea de a lucra full-time, in intervalul 08:00 - 19:00, de Luni pana Vineri
- Disponibilitatea de a lucra de la birou, la sediul nostru din București (AFI Park 3)
- Capacitate de concentrare și ascultare activa
- Experienta de minim 6 luni in servicii clienti sau servicii bancare
- Abilități de operare PC și viteza de tehnoredactare
- Orientare către client și capacitate de a identifica rapid soluții
- Experiența anterioara de lucru cu clienții sau în activități similare constituie un avantaj
- Flexibilitate, stabilitate și spirit de echipa
Descrierea jobului
Ce oferim:
- Contract de muncă pe durată nedeterminată
- Salariu fix, bonus de performanta
- Tichete de masa
- Abonament la o clinica medicala privata
- Abonament Bookster
- Reduceri speciale la o varietate de bănci, telecomunicatii, sală de sport și centre de fitness și multe altele
- Sală de fitness disponibilă gratuit exclusiv pentru angajați
- Cariera internațională - training plătit și oportunități de cariera internațională
- Expunere multilingva - imbunatatiti-va abilitățile lingvistice vorbite și scrise
- Open space atractiv - birourile noastre au devenit cunoscute pentru designul lor inovator, distractiv si placut. Bucurati-va de zonele noastre de relaxare!
- Proiecte comunitare – vrei sa faci lumea un loc mai bun? Desfășurăm evenimente CSR (responsabilitate sociala corporativa) pe tot parcursul anului
Descrierea companiei
TELUS International (NYSE & TSX: TIXT) designs, builds and delivers next-generation digital solutions to enhance the customer experience (CX) for global and disruptive brands. The company’s services support the full lifecycle of its clients’ digital transformation journeys, enabling them to more quickly embrace next-generation digital technologies to deliver better business outcomes. TELUS International’s integrated solutions span digital strategy, innovation, consulting and design, IT lifecycle including managed solutions, intelligent automation and end-to-end AI data solutions including computer vision capabilities, as well as omnichannel CX and trust and safety solutions including content moderation. Fueling all stages of company growth, TELUS International partners with brands across high growth industry verticals, including tech and games, communications and media, eCommerce and fintech, healthcare, and travel and hospitality. TELUS International’s unique caring culture promotes diversity and inclusivity through its policies, team member resource groups and workshops, and equal employment opportunity hiring practices across the regions where it operates. The company is building stronger communities and helping those in need through large-scale volunteer events that have positively impacted the lives of more than 150,000 citizens around the world and through its five TELUS International Community Boards that have provided $4 million in funding to grassroots charitable organizations since 2015. Learn more at: telusinternational.com.