Publicat 14 Feb 2019 | Reactualizat 21 Feb 2019 | Expiră 24 Feb 2019

Agent Managementul Cunoaşterii (96373)

1 post |  Aplicare externa
Ai aplicat
Expirat
Nu uita să îți finalizezi aplicarea pe site-ul angajatorului! Vei avea mai multe șanse de a fi chemat la interviu.
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Cerinţe

  • Educaţie necesară: studii superioare sau medii finalizate cu diplomă, specializarea în domeniul IT;
  • Experienţă practică necesară: minim 3 ani în industria energetică;
  • Cunoştinţe IT: MS Office, baze de date;
  • Altele: capacitate de analiză şi sinteză; disponibilitate de adaptare a programului de lucru la cerinţele postului; orientare către lucrul în echipă.

Descrierea jobului

Responsabilităţi

  • Utilizează unelte pentru integrarea cunoştinţelor interne (procese, proceduri, FAQ) şi îmbogăţeşte permanent conţinutul de informaţii;
  • Utilizează baza de date de cunoştinţe pentru a furniza informaţii necesare şi dezvoltă unelte inteligente pentru a facilita clienţilor găsirea de informaţii relevante;
  • Îmbogăţeşte permanent baza de date de scripturi şi răspunsuri la întrebări frecvente prin analiza interacţiunilor cu clienţii;
  • Înregistrează în bazele de date modificările din cadrul procedurilor şi a proceselor;
  • Participă în echipele care dezvoltă funcţionalităţi noi pe platformele online şi asigură calitatea informaţiilor întreţinute în bazele de date de cunoştinţe.
Ce oferim
  • Pachet salarial atractiv;
  • Bonus de performanţă;
  • Tichete de masă;
  • Asigurare privată de sănătate;
  • Pensie facultativă;
  • Primă de vacanţă.

Descrierea companiei

E.ON
E.ON este o companie internaţională privată de energie. Cei 40.000 de angajaţi situaţi în 13 ţări lucrează zilnic la inovaţii tehnice şi soluţii pentru clienţi uşor utilizabile în vederea unei noi lumi energetice. Ca primă companie energetică din Europa ne focusăm prin cele trei arii business, reţele energetice, energii regenerabile şi soluţii clienţi în mod consecvent asupra energiei viitorului.

E.ON Servicii Clienţi

Grupul E.ON în România este activ pe piaţa locală de energie în domeniile furnizării şi distribuţiei de gaze naturale şi energie electrică. Deservind circa 3 milioane de clienţi din 20 de judeţe din partea de nord a ţării, E.ON România este unul din liderii pieţei de energie din România. E.ON Servicii Clienţi integrează într-o platformă de servicii comune activităţi specifice relaţiilor cu clienţii pentru compania E.ON Energie România, precum şi pentru alte companii ale Grupului E.ON în Romania. Activităţile se referă în principal la relaţionarea cu clienţii casnici, serviciu oferit prin toate canalele de interacţiune cu aceştia.

Departament
Căutăm pentru departamentul nostru Suport Vânzări B2C în Târgu Mureş un/o Agent Managementul Cunoaşterii

Ai aplicat
Expirat
Nu uita să îți finalizezi aplicarea pe site-ul angajatorului! Vei avea mai multe șanse de a fi chemat la interviu.
Agent Managementul Cunoaşterii (96373)  -  E.ON Servicii Clienţi

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close