Agent de vanzari
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Cerinte:
- Experienta in domeniul vanzarii Horeca, minim 2 ani;
- Persoana orientata catre nevoile clientului si obtinerea rezultatelor;
- Persoana organizata care stabileste prioritati si le respecta;
- Abilitati de comunicare;
- Abilitati de negociere;
- Permis de conducere categoria B.
Descrierea jobului
- Efectueaza vizite regulate la clienti, stabilește și menține o legătură cu acestia și le oferă informații cu privire la produsele sau serviciile companiei;
- Identifica nevoile clientilor si ofera solutii, conform politicii comerciale;
- Negocieaza preturile pentru produsele din portofoliu;
- Monitorizeaza comenzile si rezolva sesizarile;
- Este responsabil de comenzile clientilor pe care ii gestioneaza pe intreg fluxul operational pana la livrare;
- Este responsabil de incasarea contravalorii pentru produsele vandute;
- Intocmeste rapoarte de vanzari/incasari sau alte rapoarte privind realizarea obiectivelor planificate;
Beneficii: salariu fix + comision atractiv din vanzari + masina
Descrierea companiei
Dacris este o afacere de familie ce furnizează echipamente premium pentru restaurante și baruri în Romania, de peste 25 de ani. Ne luptăm să fim lideri în industrie prin stabilirea relațiilor valoroase atât cu clienții cât și cu furnizorii.
Avantajul colaborării cu noi nu constă numai în posibilitatea de alegere a unor echipamente de înaltă performanță dintr-o gamă variată, ci și în acordarea consultanță de specialitate, proiectare, montaj, transport, punere în funcțiune, service prompt și complet, garanție și service post garanție.