Candidatul Ideal
- Cunoștințe bune de limba italiană (nivel B2/C1, atât oral, cât și scris)
- Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală
- Capacitatea de a lucra atât individual, cât și în echipă
- Experiența anterioară în domeniul serviciului clienți reprezintă un avantaj
- Atitudine pozitivă și orientare către rezultate
- Competențe informatice (nivel mediu – Microsoft Office)
- Disponibilitate pentru lucru în ture rotative
Descrierea jobului
- Asigurarea suportului de calitate clientilor prin intermediul telefonului si chat-ului.
- Rezolvarea eficienta a solicitarilor si a potentialelor probleme ale clientilor.
- Comunicarea clara si concisa a informatiilor legate de produse/servicii.
- Bonus de performanță
- Asigurare medicală
- Pachet salarial competitiv și motivant
- Contract de muncă pe perioadă nedeterminată
- Posibilitatea de a trece la un model de lucru hibrid după primele luni
- Tichete de masă
- Birou situat în inima orașului Iași (zona Palas)
- Mediu de lucru modern, plăcut și orientat spre comunicare
- Formare profesională continuă pentru dezvoltarea unei cariere stabile
- Oportunități reale de promovare în cadrul companiei
Descrierea companiei
Covisian è la risposta alla richiesta del mercato del Business Process Outsourcing di unire l'eccellenza operativa alla capacità di innovazione, per realizzare il miglioramento continuo della Customer Experience. Covisian nasce dall’incontro di competenze che sinergicamente rappresentano le componenti chiave della sua mission, realizzata attraverso l’elevata qualità dei servizi erogati, il rigoroso controllo dei processi e la proposta di linee di offerta distintive con modelli di business evoluti.
Covisian è il partner di riferimento per le aziende che vogliono stupire i propri clienti, superando costantemente le loro aspettative nella gestione della relazione. La passione e il talento delle nostre persone, l'impiego di sofisticati sistemi di analisi e l'adozione di processi rigorosi sono i plus distintivi che applichiamo quotidianamente.