Publicat 16 Apr 2021 | Reactualizat 12 Mai 2021 | Expiră 16 Mai 2021

Agent Customer Care – Italiana (Work from Home)

9 posturi

Candidatul ideal

Cerinte:

  • Fluent în italiană (capacitatea de a scrie, citi, vorbi)
  • Experiență anterioară în Call Center minim 6 luni
  • Sunt necesare abilități excelente de comunicare verbală, telefonică și scrisă
  • Abilități excelente de customer service
  • Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan si de a perfoma intr-un mediu dinamic
  • Bune abilități organizatorice și de gestionare a timpului
  • Bune cunostinte de Microsoft Office Suite, inclusiv Word, Excel și Outlook

Descrierea jobului

Căutăm persoane motivate care ofera suport clienților ce contactează Centrul de Informații cu privire la produse și servicii. Subiectele tratate sunt foarte variate (de exemplu, informații despre produse, prețuri, materiale educaționale pentru pacienți, reclamații privind calitatea produselor, reactii adverse și multe altele).

Responsabilități:

  • Responsabil de gestionarea contactelor clienților de pe toate canalele: e-mail, chat și apeluri telefonice
  • Introduce datele in sistem si actualizeaza baza de date.
  • Identifică nevoile clienților, referindu-se la notele de caz și examinând fiecare caz specific.
  • Evaluează apelurile fie pentru a furniza servicii imediat sau pentru a fi transferate la niveluri ierarhice superioare
  • Oferă clienților informații specializate și comunicate într-un mod empatic.
  • Explică clienților politica companiei.
  • Folosește scripturi pentru a respecta termenul convenit și standardele de calitate
Beneficii:
  • Contract dе munca cu salariu fix;
  • Bonusuri in functie dе performanta;
  • Asigurare medicala privata;
  • Posibilitatea dе a lucra si promova intr-un mediu tanar si dinamic;
  • Training specializat

Descrierea companiei

Conduent creates digital platforms and services for businesses and governments to manage millions of interactions every day for those they serve. We are leveraging the power of cloud, mobile and IoT, coupled with technologies such as automation, cognitive and blockchain to elevate every constituent interaction, driving modern digital experiences that are more efficient, helpful and satisfying.

Conduent’s differentiated offerings touch millions of lives every day, including two-thirds of all insured patients in the U.S. and nearly nine million people who travel through toll systems daily. Whether it’s digital payments, claims processing, benefit administration, automated tolling, customer care or distributed learning – Conduent serves a majority of the Fortune 100 companies and more than 500 government entities. Learn more at www.conduent.com

Agent Customer Care – Italiana (Work from Home)  -  Conduent

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close