Publicat 08 Oct 2008 | Expiră 18 Oct 2008

AGENT CALL CENTER

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

- Bune abilităţi de comunicare.
- Studii superioare sau liceu cu diploma de absolvire;
- Experienţă în relaţiile cu publicul;
- Să cunoască legislaţia specifică privind distribuţia de gaze naturale;
- Cunoştinţe IT: Sistemul TTS (Space sau similar), MS Office, Internet;
- Engleza constituie un avantaj.

Descrierea jobului

- - Să preia apelurile de urgenţă de la clienţi şi să conducă discuţia cu aceştia astfel încât să obţină toate informaţiile necesare pentru a identifica şi defini în mod clar natura problemei/defecţiunii;
- Să identifice furnizorul de gaz al clientului (dacă este necesar);
- Să identifice clientul în sistemul SAP IS-U (sau alt sistem de administrare a bazelor de date);
- Să informeze clienţii în privinţa măsurilor de
siguranţă ce trebuie îndeplinite pentru a preveni escaladarea incidentului.
-Să posteze în sistemul TTS toate informaţiile relevante legate de reclamaţie;
- Să aducă la cunoştinţa apelanţilor lucrările planificate din vecinătatea lor care ar putea să le afecteze furnizarea cu gaze;
-Să pună la dispoziţia dispeceratelor relevante prin sistemul TTS, e-mail fax sau telefon, toate reclamaţiile făcute de către clienţi;
-Să reruteze toate apelurile destinate celorlalte departamente;
- Să asigure canale de comunicaţie sigure şi să îndeplinească activităţile necesare în vederea cooperării cu autorităţile şi corpurile oficiale implicate
Să urmărească evoluţia reclamaţiilor introduse în sistem pentru a putea furniza informaţii apelanţilor precum şi autorităţilor relevante asupra situaţiei acestora;
- Titularul acestei poziţii va trebui să lucreze în schimburi de vreme ce acest serviciu este permanent (24 de ore din 24 pe parcusul întregii săptămâni);
- Să păstreze în bune condiţii înregistrările reclamaţiilor pentru a putea urmării istoricul incidentelor la orice moment dat;
- Să anunţe persoana de serviciu responsabila asupra unor potenţiale situaţii periculoase.
Se oferă:
- Training intensiv la locul de muncă într-o echipă competentă;
- Posibilitatea dezvoltării unei cariere de succes într-o companie multinaţională.

Descrierea companiei

E.ON Gaz Romania, componenta a concernului E.ON, activeaza in domeniul industriei gazelor, fiind specializata in furnizarea si distributia gazelor naturale. Cu o traditie de peste 30 de ani in industria gazelor naturale, E.ON Gaz Romania se constituie intr-unul din jucatorii cei mai importanti de pe aceasta piata, asigurand gaze naturale pentru mai mult de 20 de judete din partea de nord a tarii. Concernul E.ON, cu un numar de peste 70.000 de angajati, este unul din liderii mondiali care activeaza in domeniul energetic, oferind servicii integrate de furnizare a energiei electrice si a gazelor naturale.

Expirat
AGENT CALL CENTER  -  E.ON Gaz Romania

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close