
Agent Call Center/Team Leader Call Center - limba romana
NETWORK CONTACTS.RO S.R.L.
- 25 poziții
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Nivel carieră
Studii
Departamente
Salariu
Nespecificat
Limbă străină
Nespecificat
Industrii
Permis conducere
Nespecificat
Candidatul Ideal
- Cunoaste foarte bine limba româna (scris şi vorbit);
- Excelente abilități de comunicare si claritate în exprimare;
- Capacitatea de a asculta si ȋnţelege nevoile clientului, şi de a găsi soluţii echitabile;
- Rezistent/a la stres si la lucrul sub presiune;
- Cunostinte de operare calculator;
- Atenţie distributivă şi concentrată.
Descrierea jobului
Departamentul Inbound Serviciu Clienti (Front Office) preia si gestioneaza apelurile provenite de la clientii nostri cu scopul de a le oferi informatiile de care au nevoie si de a solutiona eventualele probleme.
Ce oferim?
Ce oferim?
- Conditii optime de lucru, intr-o locatie dotata cu tehnologie de ultima generatie, situata in zona centrala a orasului
- Pregatire new-entry, program de training platit, suport on-the-job continuu, sedinte de feedback si coaching
- Salariu de baza
- Bonusuri de performanta
- Spor pentru munca prestata in timpul noptii de 25%
- Spor pentru munca prestata in timpul weekendului 3%
- Bonuri de masa in valoare de 20 lei
- Program de lucru in ture inclusiv tura de noapte
- Full time
Descrierea companiei
Network Contacts.ro este o societate juridica romana infiintata in octombrie 2017 si detinuta in procent de 100% de catre Network Contacts Italia. Factorii de succes pe care se bazeaza strategia de dezvoltare a Network Contacts sunt esential doi: excelenta profesionala a propriilor colaboratori si inovarea tehnologica.
In ceea ce priveste primul aspect, societatea este dintotdeuna angajata in valorificarea talentelor sale (circa 3.000 persoane, toate angajate in Italia si distribuite in 5 sedii+ circa 600 de persoane angajate in Romania) pentru care se ingrijeste, cu aceeasi orgolioasa intransigenta, atat de patrimoniul competentelor profesionale, cat si de bunastarea societatii.
In ceea ce priveste primul aspect, societatea este dintotdeuna angajata in valorificarea talentelor sale (circa 3.000 persoane, toate angajate in Italia si distribuite in 5 sedii+ circa 600 de persoane angajate in Romania) pentru care se ingrijeste, cu aceeasi orgolioasa intransigenta, atat de patrimoniul competentelor profesionale, cat si de bunastarea societatii.
Publicat
19 mai 2022
Reactualizat
16 iun. 2022
Expiră
18 iun. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos