Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Agent call center / suport client

Travel Planner
5 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Cautam candidati pentru postul de agent call center / suport clienti. Oferim 3 posturi pentru colaborare nedeterminata sau sezoniera - pentru sezonul de vara cu posibilitate de prelungire in cazul in care exista chimia potrivita de ambele parti. Suntem dedicati si punem mare accent pe satisfactia clientului, dar mai ales pe integritate, seriozitate si respect reciproc.

Ne dorim colegi dinamici, pozitivi, dedicati activitatii pe care o desfasoara, carora le place lucrul bine facut. Daca te regasesti in cele ce urmeaza, ai putea fi unul din viitorii nostri colegi. Daca nu, dar totusi stii cine ar putea fi potrivit, spune-i despre noi :)

Te rugam aplica la acest job DOAR DACA:
  • Student sau absolvent de universitate; studiile in turism sunt un avantaj dar nu obligatorii;
  • Cunoasterea limbii engleze (scris / vorbit cel putin nivel mediu);
  • Serios, punctual, organizat, capacitate dе lucru in situatii dе stress, atitudine pozitiva, proactiv, integru.
  • Ai experienta in relatiile cu clientii si a operatiunilor cu acestia, esti flexibil, comunici usor atat cu clientii cat si cu colegii;
  • Utlizarea calculatorului cel putin la nivel mediu (windows, excel, word, navigare web); familiarizarea cu interfetele diverselor aplicatii online;

Descrierea jobului

Responsabilitati call center / secretariat
  • Gestioneaza comunicarea directa cu clientii de pe toate canalele existente (email, social media, formulare online, telefon samd).
  • Preia apelurile din centrala. Le clasifica, le directioneaza si ofera informatii adecvate intr-un mod profesionist, cu focus pe client (low position, limbaj asertiv, politete, parteneriat, servire, proactivitate, empatie).
  • Identifica diverse spete pe care le rezolva sau le directioneaza agentilor spre rezolvare (erori rezervare, greseli samd). Proceseaza modificari minore.
  • Oferteaza clienti pe baza cererilor ferme telefonice sau primite prin formularul de contact.
  • Preluarea si solutionarea urgentelor si reclamatiilor conform cu limitele de responsabilitate.
  • Cunoasterea procedurilor de lucru si a tuturor Informatiilor necesare activitatii in Call Center
  • Colaborare stransa cu departamentul de vanzari.
Salarizare si beneficii:
  • In functie de nivelul tau de pregatire, oferim un pachet salarial format din salariu fix si bonusuri periodice atractive, in conformitate cu performanta personala si a echipei.

Descrierea companiei

Suntem printre primele agentii de turism online din Romania si, de 16 ani, organizam eficient vacante la un pret convenabil.
Am inceput activitatea in vara anului 2008, in pragul crizei economice, si am avut un parcurs cel putin interesant.
Pana acum am trimis in vacanta peste 350.000 de turisti si am primit peste 35.000 de impresii din care 97% pozitive. Ne place sa credem ca suntem printre cei mai buni pe destinatia Bulgaria si vrem sa aliniem la aceasta performanta si alte destinatii precum Grecia sau Turcia.

Publicat 28 Mart. 2024 Reactualizat 25 Apr. 2024 Expiră 27 Apr. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.