Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Administrator Sistem

Star Storage
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Ne mărim echipa! Căutăm să aducem oameni de valoare în echipa noastră, oameni pricepuți, pasionați, dornici de muncă. Dacă experiența ta este în concordanță cu cele de mai jos, lasă-ne să te cunoaștem.

- Experiență în monitorizare și suport pe platforme Microsoft (Client si Server);
- Experiență în utilizarea uneltelor de monitorizare gen Zabbix, SCOM, SCCM, etc.;
- Absolvent de facultate tehnică (Cibernetica/Politehnica/Informatica);
- Cunostințe minime de: Networking (routing, switching), Sisteme de operare si aplicatii Microsoft;
- Este considerat un avantaj deținerea unei certificări de tip CCNA sau MCP;
- Cunoștințe limba engleză (mediu);
- Deschis și orientat spre rezultate;
- Dinamic, energic și foarte pozitiv;
- Comunicare și relaționare la nivel superior;
- Grad ridicat de voluntariat și de proactivitate;
- Puternică capacitatea de adaptare.

Descrierea jobului

Descrierea jobului
Administrarea serverelor pe platforme Windows și Linux în soluțiile de virtualizare Hyper-V si VMware;
Administrator de Securitate pe diferite solutii software de Antivirus, update-uri centralizate: WSUS, detectarea atacurilor cibernetice: XDR, monitorizarea logurilor: SIEM si filtrarea emailurilor: ESG;
Console operations, monitorizează infrastructura ICT, statusul sistemelor, serviciilor, CI-urilor și furnizează un prim nivel de interventie in cazul unor alerte sau incidente inregistrate;
Ruleaza joburi de monitorizare sau alt timp de joburi delegate de catre Technical Management (Networking si Infrastructura ) , Applications Management sau Facilities Management;
Administrarea serverelor Exchange on-premises si Exchange Online;
Administrare portalului Microsoft 365;
Administrarea domeniilor prin Active Directory si cPanel;
Administrarea soluțiilor de tip ticketing: Service-Desk;
Comunică permanent cu colegii statusul incidentelor sau requesturilor semnalate de aceștia la service desk;
Rezolvă incidente și requesturi în limita competențelor, alocă incidente și requesturi către liniile de suport superioare , verifică rezoluția dată pe incidente și requesturi și le inchide;
Asigură managementul device-urilor de printare, realimentare cu consumnabile, toner, etc.

Descrierea companiei

Despre Cloud Vault

Cloud Vault este un furnizor specializat de servicii cloud, care detine propriul centru de date local de
nivel Tier-III (conform standard Uptime Institute). Pe parcursul ultimilor ani, platforma noastră cloud
locala, a ajutat sute de clienti in calatoria lor de transformare digitala, ajutându-i sa-si reducă semnificativ
costurile si riscurile si sa-si crească reziliența si performanta operațiunilor IT.

Cloud Vault ofera un portofoliu complet de servicii cloud, axate pe asigurarea costurilor reduse, a
performanței maxime, a securității și a protecției si stocării datelor in conformitate, toate livrate din
centrul nostru de date Tier-III local din București, România.

Catalogul de servicii StarVault include o gamă largă de servicii IaaS și SaaS, inclusiv Apps2Cloud,
Backup2Cloud, DR2Cloud, Docs2Cloud și servicii de securitate cibernetică. În ultimii câțiva ani,
platforma noastră cloud a ajutat sute de companii să iși reducă semnificativ costurile și riscurile și să iși
sporească rezistența și performanța operațiunilor IT.

Publicat 16 Apr. 2024 Reactualizat 29 Apr. 2024 Expiră 16 Mai 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.