de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

Publicat 27 Mai 2019 | Reactualizat 24 Iun 2019 | Expiră 27 Iun 2019

Administrator Plati si Casierie Private Banking

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal


Responsabilitati principale
 Asigura prelucrarea operatiunilor clientelei Private Banking legate de instrumentele de plata in lei si valuta, cu respectarea cut- off time si a documentelor normative aplicabile.
 Asigura introducerea corecta si completa in sistemul informatic a instrumentelor de plata;
 Asigura prelucrarea operatiunilor de piata valutara (cumparare si vanzare de valuta) si a instrumentelor de plata in valuta.
 Asigura efectuarea operatiunilor in numerar (plati, incasari, schimb valutar, POS, etc.);
 Solicita supervizarea operatiunilor efectuate conform procedurilor de lucru in vigoare ;
 Este raspunzator de numerarul si alte valori avute in gestiune, respecta instructiunile de alimentare si remitere numerar;
 Cunoaste si respecta regulile de securitate, respecta confidentialitatea codurilor de acces, userilor si parolelor de acces in aplicatiile informatice pe care le utilizeaza;
 Asigura securitatea zilnica a operatiunilor verificand jurnalul de operatiuni ;
 Pastreaza confidentialitatea informatiilor si a datelor pentru conturile clientilor si pentru operatiunile efectuate.
 Asigura urmarirea operatiunilor prin intocmirea registrelor de casa
 Asigura gestiunea si evidenta contractelor de inchiriere Casete de Valori
 Acorda suport consilierilor de clientela Private Banking in vederea realizarii operatiunilor curente ale clientilor.
 Asigura gestiunea numerarului la nivelul unitatii :
• realizeaza alimentarile si preluarea numerarului;
• realizeaza estimari ale necesarului de numerar si respecta instructiunile de alimentare si remitere in relatie cu Regiunea ;
• realizeaza intocmirea si arhivarea electronica / letrica a documentelor specifice deschiderii/inchiderii de zi;
 Asigura operatiunile aferente deservirii clientilor ce detin contracte de casete de valori, verifica identitatea acestora si ii acompaniaza in locurile special amenajate pentru accesarea casetelor si cutiilor de valori.

Descrierea jobului


Cunostinte si experienta:
- Experienta de min. 1 an in domeniul bancar
- Cunoastere produse, norme si proceduri asociate
- Cunoastere sisteme si aplicatii informatice specifice
- Cunoastere operare cu numerar
- Cunoasterea legislatiei in vigoare in domeniul bancar

Descrierea companiei

BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148 000 de angajati in 76 de tari si 32 de milioane de clienti in intreaga lume.

Valorile prin care ne-am dobandit soliditatea si pe care ne-am construit brandul sunt:

Jucatori de echipa: toti cei aproximativ 8.800 de angajati functionam ca un tot, ne sprijinim inititativele si colaboram eficient. Doar asa, putem sa crestem gradul de satisfactie al celor 2,3 milioane de clienti pe care ii avem; Inovativi: zi de zi interactionam cu clientii nostri ca sa aflam cum prefera sa-si faca operatiunile sau cum planurile lor pot prinde viata cu ajutorul nostru. Drept urmare, avem grija ca oferta comerciala sa raspunde cat mai bine nevoilor si comportamentelor lor; Adaptabili: avem forta necesara pentru a demonstra ca ne putem adapta si chiar reusi cu succes intr-un mediu de multe dificil, cu rigori si riscuri in permanenta schimbare. Ne intelegem meseria si o practicam cu responsabilitate; Profesionisti: suntem diversi din punct de vedere al talentelor, al cunostintelor si al abilitatilor, ne prefectionam permanent si cautam sa ne respectam intotdeauna responsabilitatile fata de echipa in care lucram si clientii pe care ii servim.

Pe scurt:

4 valori ce ne ghideaza la nivel de grup: responsabilitate, angajament, inovare, spirit de echipa. 7 competente unice pentru toti salariatii Grupului: orientare spre rezultate, orietare spre client, cooperare, dezvoltarea capitalului uman, deschidere spre schimbare, managementul echipei, contributie la strategie.

Ai un loc in echipa noastra daca:

Demonstrezi spirit antreprenorial, iti plac provocarile si esti un jucator de echipa; Iti doresti să iti dezvolti continuu competentele si abilitatile, iti place sa inveti din experientele avute, cautand progresul; Iti sustii colegii in propria dezvoltare, fiind disponibil si aratând respect fata de ei.

Expirat
Administrator Plati si Casierie Private Banking  -  BRD-Groupe Societe Generale

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close