Administrative Coordinator/ Facility Coordinator

NOVASERVICE FERRO GROUP 1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Compania Ferro angajeaza Administrative Coordinator /Facility Coordinator in Buftea, Judetul Ilfov.

Pentru noi, candidatul care s-ar potrivi cel mai bine pentru acest post trebuie sa aiba urmatoarele atu-uri:
  • Studii superioare in domeniul economic/ tehnic/ administrativ;
  • Experienta minim 5 ani in administratie;
  • Minim 3 ani experinta pe un post de coordonare;
  • Abilitati de comunicare si negociere;
  • Deschis la nou, cu abilitati si aptitudini de adaptare si prioritizare;
  • Analitic si orientat inspre imbunatatirea continua a proceselor;
  • Capacitate de decizie și de asumare a responsabilitații;
  • Cunostinte operare MS Office;
  • Atestat de Inspector SSM – reprezinta un avantaj;
  • Engleza nivel mediu.

Descrierea jobului

Daca vrei sa vii la noi, vei face parte din departamentul administrativ si vei avea urmatoarele responsabilitati:
  • Coordonarea Departamentului administrativ;
  • Elaborarea de proceduri si instructiuni de lucru privind mentenanta si administrarea bunurilor mobile si imobile ale companiei;
  • Reprezentarea, selectia, coordonarea si verificarea activitatii operationale a tuturor firmelor care presteaza servicii in cadrul companiei: servicii de SSM PSI RSVTI, paza, curatenie, deszapezire, amenajare parcari sau spatii verzi, sau a altor furnizori de diverse servicii din categoria reparatii / intretinere / diverse amenajari outdoor sau indoor, dupa caz;
  • Stabilirea si urmarirea obiectivelor privind administrarea corespunzatoare, in parametrii de eficienta si continuitate, a tuturor bunurilor mobile si imobile ale companiei, in concordanta cu normele de exploatare si securitate privind utilizarea acestora;
  • Colaborarea cu factorii de decizie pentru stabilirea nevoilor de investitii, de interventie a tuturor bunurilor mobile si imobile ale companiei;
  • Raportarea superiorului direct a problemelor legate de administrarea din punct de vedere tehnico - operational, propunand solutii de imbunatatire eficiente, daca este cazul;
  • Reprezinta interfata activa de comunicare cu toti furnizorii si prestatorii de servicii, in vederea desfasurarii corespunzatoare a activitatii in cadrul companiei;
  • Asumarea responsabilitatii legate de administrarea si arhivarea autorizatiilor, licentelor, certificatelor si masurilor de raportare in vederea mentinerii conformitatii cu legislatia in vigoare, precum si cu regulile si cerintele interne ale companiei;
  • Gestionarea bugetului alocat, prin analiza si verificarea costurilor si propunerea de solutii de optimizare a acestora;
  • Gestionarea consumurilor privind utilitatile si transmiterea acestora partilor interesate;
  • Responsabilitati pe linie de SSM PSI RSVTI.

Beneficiile pe care noi ti le oferim sunt urmatoarele:
  • Posibilitatea de dezvoltare profesionala si personala intr-o companie de renume;
  • Pachet salarial format din salariu fix + bonus de performanta;
  • Laptop, telefon mobil;
  • Tichete de masa;
  • Asigurare medicala privata.

Postul este disponibil in Buftea, Judetul Ilfov.

Descrierea companiei

Grupul Ferro este unul dintre cei mai importanti producatori si distribuitori de baterii, accesorii de baie, robineti si fitinguri din Europa centrala si de est. Respectul fata de clienti si integritatea sunt valorile de baza ale companiei. Ne dorim persoane ambitioase si motivate cu care sa cladim impreuna succesul companiei pe piata din Romania.

Publicat 25 Ian. 2023 Expiră 24 Febr. 2023
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Poți administra oricând setările aici.