
Administrativ
Candidatul Ideal
Atenta la detalii , cu simt de raspundere si cu capacitate de relationare si comunicare
Capacitatea de a respecta termene limita;
Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;
Cunostinte operare PC - MS Office (Excel, Outlook, Word)-obligatoriu
Limba engleza – nivel intermediar-obligatoriu
Cunostintele in domeniul financiar-contabil reprezinta un avantaj
Descrierea jobului
Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele companiei;
Elaborarea si redactarea documentelor si situațiilor cerute de management;
Emiterea de facturi fiscale și alte documente specifice activității (Packing list/Aviz,declaratii de conformitate,CMR).
Urmarirea soldurilor de furnizori/clienti;
Raspunde de arhivarea corespunzatoare a tuturor documentelor pe care le opereaza;
Mentine relatiile cu toti partenerii, interni si externi;
Pastrarea confidentialitatii informatiilor si a documentelor de serviciu
Program: Luni-Vineri 09-17
Descrierea companiei
Suntem un grup multinațional de companii cu sediul în Cipru și centre de procesare în Serbia, Bulgaria și Grecia. Începând cu Iulie 2016, am înființat și o firmă în România unde avem un birou și un spatiu frigorific închiriat. Activitatea noastră principală este achiziționarea de materii prime desemnate pentru centrele noastre de prelucrare, precum și pentru desfășurarea de activități comerciale în cadrul industriei cărnii. Compania noastra este specializată în achiziționarea de subproduse de origine animală congelate și de carne congelată. Așteptăm cu nerăbdare să primim oameni tineri și ambițioși să lucreze în cadrul grupului nostru și să dezvoltăm pas cu pas activitatea economică a companiei.