![dm drogerie markt](https://content.ejobs.ro/img/logos/6/66454.png)
Achizitor Manager Expansiune
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Studii superioare
- Experienţă în prospectare de piață, dezvoltare rețele magazine, imobiliare
- Cunoştinţe de limba engleză și germană, cât și de operare calculator (MS Office)
- Abilităţi de relaţionare şi negociere
- Persoană comunicativă, dinamică, organizată, atentă la detalii, orientată spre rezultat
- Disponibilitate pentru deplasări în țară și permis de conducere categoria B
Descrierea jobului
Alătură-te echipei dm!
Responsabilități- Propunerea strategiei de dezvoltare și expansiune la nivel național, cu deschideri/refreshing/închideri
- Identificarea orașelor/zonelor de interes/locațiilor ︁︀︂︃︃︈︃︀noi/relocare magazine existente cu prezentarea tuturor datelor referitoare la rentabilitate, condiții contractuale, oportunități
- Negocierea și/sau renegocierea contractelor de închiriere, cât și pregătirea acestora pentru semnare
- Efectuarea analizei trimestriale a rentabilității magazinelor din subordine în vederea renegocierii condițiilor contractuale
- Propunerea lunară de proiecte, care se încadrează în strategia de dezvoltare a companiei și în bugetul aprobat
- Menținerea relațiilor cu dezvoltatorii, proprietarii și agențiile imobiliare
- Întocmirea conceptelor pentru fiecare oraș de interes
- Muncă într-o echipă tânără și dinamică
- Școlarizare și training
- Dezvoltare personală și profesională
- Un post sigur, într-o companie prezentă în mai multe țări europene
- Pachet salarial motivant și bonuri de masă
- Asigurare medicală privată
Descrierea companiei
dm drogerie markt este unul dintre cele mai mari lanţuri de drogherii din Europa centrală, intrând în categoria celor mai puternice magazine de retail specializate în beauty, wellness, baby şi uz casnic cu o ofertă de peste 14.000 de produse. Corectitudinea şi încrederea ne ghidează acţiunile atât atunci când vorbim despre clienţii şi angajaţii noştri, cât şi atunci când vorbim despre partenerii noştri. Dorim să cooperăm cu aceştia pe termen lung, în mod fiabil şi corect, pentru ca ei să ne recunoască drept un partener cu care îşi pot realiza obiectivele dm.