Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Account Manager - Agentie Traduceri (NET 2.800 - 3.500)

WeTranslate
2 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal



Salut! 👋

Anul 2024 a venit cu o mulțime de provocări pentru echipa noastră. 💪
Avem planuri ambițioase, fiind în #Locul 1 Agenții Traduceri în România. 🔝


Căutăm 2️⃣ colegi noi in echipa noastră, care să iubească interacțiunea cu oamenii:
  • Account Manager - responsabil(ă) cu gestionarea comenzilor clientilor;
  • Team Assistant - suport pentru colegii noștri;

Vrei să gestionezi clienții, așa cum ți-ar plăcea să fii și tu tratat(ă)?
Dacă DA, locul tău este alături de noi! 👌


Și ca să fim eficienți, ești persoana pe care o căutăm, dacă:

✅ Îți place să lucrezi cu oamenii și ești o persoană comunicativă, energică și pozitivă;
Ai încredere în tine și în abilitățile tale;
✅ Ești o persoană organizată, atentă la detalii și respecți deadline-urile;
✅ Ai o gândire analitică, în ansamblu și ești orientată către rezultate;
✅ Îți respecți angajamentele și pui pe primul loc satisfacția clienților tăi;
✅ Ești o persoană auto-didactă și te provoci în permanentă ca să devii mai bun(ă);
✅ Știi ce este VLOOKUP sau SUMIFS și ce poți să faci cu ele;
✅ CV-ul tău este complet, îngrijit și iese în evidență printre sute de CV-uri;
✅ Ești o persoană care lucrează mai bine cu o echipă decât singur(ă);
✅ Ai răbdare și nu schimbi job-urile la fel de des ca șosetele (crezând că așa o să ai mai multă experiență) 😉


Ai bifat TOATE punctele de mai sus?
Excelent! Vrem să te cunoaștem! 🖖

Descrierea jobului

Vezi mai jos ce responsabilități vei avea!


ACCOUNT MANAGER

✔ Vei discuta cu clienții pe chat / email / la telefon și le vei oferi suport;
✔ Vei prelua comenzile clienților de la echipa de Vânzări;
✔ V​​​​​​ei gestiona livrarea comenzilor, cu suportul colegilor din echipa de Vânzări;
✔ Vei discuta la telefon și prin email cu traducătorii cu care colaborăm;
✔ Vei plasa comenzile către traducători și vei menține legătura cu aceștia;
✔ Vei lucra prin platforme de CRM / Ticketing - super simple și intuitive;
✔ Vei urmări primirea de la traducători a proiectelor alocate, la termenele stabilite;
✔ Vei pregăti documentele pentru procedurile notariale;
✔ Vei verifica documentele traduse și le vei livra clienților, până la termenul solicitat de aceștia;


TEAM ASSISTANT
  • 50% din timp – deplasări la Notari, Camera Notarilor, Ambasade, MAE, Prefectură (majoritatea sunt în Sectorul 1, aproape de noi)
  • 50% din timp – activități de suport pentru colegii din echipa noastră, care constau în:
    Corespondență cu Notarii / Camera Notarilor - zilnic;

    Gestionare bază de date traducători și corespondență cu aceștia - zilnic;
    Prelucrare raport încasari cu cardul (MobilPay) - 2x / săptămână;
    ✔ Plasare comenzi firme curierat - zilnic;
    ✔ Asigurarea consumabilelor și a rechizitelor în office - lunar;
    ✔ Actualizarea bază de date cu încasări numerar / POS din programul de facturare - zilnic;
    ✔ Pregatire acte contabilitate (îndosariere pe categorii) - 2x / lună;
    ✔ Preluare apeluri telefonice / chat clienți;
    ✔ Alte activități de suport pentru colegi - atunci când este necesar suportul tău;
  • Oportunități de avansare:
    ✔ După +1 an → avansezi la Account Manager (comenzi clienți) sau HR Recruiter;
    ✔ După +2 ani → avansezi la Senior Account Manager (clienți strategici)



Crezi că te-ai descurca cu brio la aceste activități?
Înseamnă că ai putea să fii exact persoana pe care o căutăm!👏



Ce primești dacă lucrezi cu noi:

💵 Salariu NET în funcție de experiența ta:

  • Account Manager - între 3.000 - 3.500 Lei NET
  • Team Assistant - între 2.700 - 3.000 Lei NET

☕️ Apă și cafea la discreția ta (avem o cafea fantastic de bună);
🏖️ Team building anual cu toți colegii:
🖖 Un colectiv tânăr și fain, de la care vei avea foarte multe lucruri de învățat;
🎯 Vei lucra doar de la birou, într-o locație ultra centrală din București;
🔝 Un mediu ghidat de valori simple care te vor ajuta să devii un/o super profesionist(ă);
⚙️ Vei avea echipamente și programe de ultimă generație;
🚴‍♀️ Depunem toate eforturile ca să te dezvolți, să înveți lucruri noi și să devii mai bun(ă);


Cum lucrăm și unde avem biroul:

✔ Activitatea o desfășurăm la birou Luni - Vineri
✔ Avem sediul în centru, București - Piața Universității, vis a vis de Hotel Intercontinental;
✔ Interviurile vor avea loc la noi la birou - ocazie cu care poți să cunoști toată echipa;


Program de lucru (doar în zilele lucrătoare):
Luni - Joi: 09 - 18
✔ Vineri: 09 - 16



Dacă crezi că acest job nu este pentru tine (ne pare rău), dar îl poți transmite prietenilor tăi.

Cu siguranță îți vor mulțumi !
Și noi la fel !

Echipa WeTranslate

Descrierea companiei

DE CE-ul nostru

Am creat WeTranslate în anul 2015, pentru a oferi clienților o experiență excepțională atunci când au nevoie de servicii profesionale de traducere, unde să primeze calitatea.

Experiența și satisfacția clientilor sunt cele mai importante pentru WeTranslate și ne ghidăm după valori simple, concentrate pe excelență.


De ce aleg clienții WeTranslate

  • 75.000 + comenzi finalizate;
  • 2.000.000 + pagini traduse;
  • 25.000 + clienți mulțumiți;
  • 99,9% satisfacția clienților;
  • 2.900 + recenzii pozitive pe Google;
  • 12 specialiști în echipa noastră;
  • 800 + traducători colaboratori;
  • 40+ limbi străine în care asigurăm servicii de traduceri;
  • TOP 1 Agenții Traduceri în România;

Află mai multe pe https://www.wetranslate.ro/
Publicat 7 Apr. 2024 Reactualizat 29 Apr. 2024 Expiră 7 Mai 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.