Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Warehouse Shift Leader - PM - Domnesti

INTERBRANDS ORBICO S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

  • Studii medii finalizate cu diploma de bacalaureat;
  • Cunostinte operare PC;
  • Experienta in utilizarea moto / electrostivuitoarelor;
  • Cunostinte solide referitoare la activitatea depozitului, documentatia necesara si metodele, procedurile si tehnicile folosite;
  • Persoana energica, foarte bune abilitati de comunicare, orientare catre detaliu, exactitate, organizare, auto-motivare;
  • Persoana integra cu puternic spirit etic.

Descrierea jobului

  • Stabileste prioritati si indeplineste toate functiile de supervizare la nivelul intregului depozitului;
  • Se asigura ca sarcinile sunt indeplinite in termenele si limita stabilite;
  • Planifica, organizeaza si ofera suport in activitatea zilnica de procesare a comenzilor, de aprovizionare a depozitului si de distribuire a marfii in cel mai eficient mod;
  • Imparte comenzile manipulantilor marfa;
  • Se asigura ca echipamentele depozitului sunt utilizate in mod eficient, respectand procedurile companiei. In cazul in care apar defectiuni ale echipamentelor (IT si nu numai) informeaza Dep. Administrativ si superiorii ierarhici;
  • Este responsabil de pierderile cauzate de produsele expirate sau avariate din depozit;
  • Conduce si controleaza activitatea de inventar impreuna cu DC Administratorul / PC Operatorul / comisia de inventariere;
  • Selecteaza, dezvolta, motiveaza membrii echipei din depozit si creeaza un mediu de echipa ;
  • Se asigura de acuratetea stocului;
  • Coordoneaza activitatile spontane de inventariere si rezolva imediat orice problmea legata de discrepantele de stoc aparute in depozit;
  • Acorda asistenta / consultanta sefului de depozit in stabilirea obiectivelor pentru fiecare tura in termeni de costuri, calitate, productivitate, siguranta si servicii clienti;
  • Actioneaza ca si interfata intre Vanzari/Serviciu Clienti si Operatiuni.
  • Stabileste lunar turele din depozit si se asigura de respectarea acestora, adapteaza planificarea in cazul in care aceasta nu poate fi respectata;
  • Asigura training angajatilor noi din depozit (Storekeeper, Junior storekeeper si Handyman), conform procedurilor in vigoare;
  • Intocmeste lunar pontajul de prezenta pentru angajatii din depozit, se asigura de completarea acurata a Acordurilor de lucru (in cazul in care este necesar) si Cererilor de CO;
  • Intocmeste planificarea de concedii de odihna, in functie de necesarul de personal in Depozit si urmareste respectarea acesteia.

Beneficii:
*Pachet salarial format din: salariu fix, bonusuri în funcţie de performanţă, tichete de masă;
*Decontare transport;
*Asigurare medicala privata;
*Prime de Craciun si Paste.

Descrierea companiei

Suntem un jucător important pe piața de distribuție FMCG din România, parte a Grupului Orbico, cel mai mare distribuitor FMCG din Europa, cu o prezență activă în 20 de țări. Interbrands Orbico reprezintă cel puțin 150 de branduri comercializate în peste 30.000 de clienți din România. Strategia noastră de vânzări ne-a adus în primele locuri în topul companiilor românești de vânzări și distribuție. Mai presus de toate, suntem mândri că putem oferi experiențe remarcabile clienților noștri. "MAI PUTERNICI ÎMPREUNĂ" este motto-ul nostru. Aducem valoare partenerilor noștri prin soluțiile digitale și logistice pe care le oferim, printr-o gamă largă de produse de calitate și o viziune bazată pe performanță.

Puterea noastră vine de la oamenii noștri. Ne mândrim cu o echipă de peste 2000 de colegi experimentați și dinamici, ce pun pasiune în ceea ce fac și demonstrează constant dorința de a progresa. Ne propunem performanță, iubim brandurile cu care lucrăm și ne străduim constant să le evidențiem, astfel încât să le oferim locul lor de drept pe piață și în inima consumatorilor.

Căutăm persoane motivate, axate pe nevoile clientului, care să se alăture echipei noastre. Managerii noștri cu experiență în vânzări, orientați către oameni, vă vor oferi sprijin pentru o carieră de succes în vânzări.

De ce să lucrezi pentru noi?

Ne dezvoltăm propriul talent! Pentru a te ajuta să progresezi în carieră, iți oferim oportunități constante de formare și dezvoltare, adaptate obiectivelor și ambițiilor tale; Lucrăm cu unele dintre cele mai cunoscute branduri premium din lumea FMCG & BEAUTY, oferindu-ți posibilitatea de a lucra în fiecare zi printre echipe profesioniste și pasionate; Avem un pachet generos de beneficii care include printre altele 21-28 de zile de concediu de odihnă (+toate zilele libere naționale); Vei avea acces la o asigurare medicală, tichete de masă, comisione lunare și concursuri, posibilitatea de achizițioanare a mașinilor de companie și multe alte beneficii pe care le vei descoperi dacă alegi să faci parte din echipa noastră; Suntem mândri de cultura noastră în care toți colegii se pot simți confortabil să fie ei înșiși la locul de muncă și să prospere într-un mediu îndepărtat de stereotipuri și prejudecați.”

Publicat 7 Mart. 2024 Reactualizat 4 Apr. 2024 Expiră 6 Apr. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.